عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
دلایل رونق زالو درمانی با زالوی طبی مدیسینالیس

دلایل رونق زالو درمانی با زالوی طبی مدیسینالیس

نحوه نگهداری زالو در مطب

رونق زالو درمانی با زالوی طبی مدیسینالیس دلایل مختلفی دارد بنظر شما چرا دوباره حرفه پرورش زالو و روش طبابت زالو درمانی بر سر زبانها افتاده است؟

شاید افراد سالمند و میانسال این موضوع را بخاطر بیاورند که در چند دهه قبل استفاده از زالو درمانی کاری کثیف و غیر بهداشتی و غیر اصولی بود و با پیشرفت علم و داروهای پزشکی نیازی به این جانور خون خوار نمی باشد؟

دلایل رونق دوباره زالو درمانی

به نقل از یکی از نشریه های پزشکی : ” در سال 1980 با پیشرفت جراحی ترمیمی و میکروسکوپی محققان دریافتند که یکی از بزرگترین مشکلات در این گونه اعمال جراحی تجمع خون و خطر لخته شدن آن و ایجاد التهاب است که این التهاب مانع تغذیه بافت از خون تازه و اکسیژن دار می شد و در نهایت بافت حیاط خود را از دست می دهد و اینجا بود که این جراح کوچولو دوباره اهمیت پیدا کرد “

زالو درمانی با زالوی طبی

زالو درمانی با زالوی طبی : قابلیت مکش خون در زالوها مانع تجمع و لخته شدن خون می شود و همچنین موادی که در بزاق این جانور وجود دارد یکی از قویترین مواد ضد لخته می باشد.
اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا در 24 جولای 2004 میلادی رسما زالو را به عنوان یک وسیله پزشکی تصویب کرد.

دلایل رونق دوباره زالو درمانی


وجود آنزیمهای متنوع و تاثیر گذار در بزاق زالو که هر کدام تاثیر اعجاب آوری بر روی پوست ، خون ، مغز ، قلب و… دارند باعث شده که نظر اکثریت مردم به این جاندار جلب شود.

به غیر از مورد بالا که در زمینه دلیل رونق دوباره زالو درمانی ذکر شد می توان به موارد بسیار زیادی نیز اشاره نمود به عنوان مثال می‌توان به این مورد اشاره کرد که زالو درمانی در مقایسه با درمان شیمیایی و یا استفاده از داروهایی مانند قرص و آمپول بدون هیچگونه خطری بوده و همچنین مورد بعدی می‌توان به بحث ارزان بودن زالو درمانی اشاره نمود.
در اشاره به موارد دیگر رونق دوباره زالو درمانی می توان به سرعت نتیجه گیری در بحث زالو درمانی نسبت به سلامت اشاره نمود و همچنین می‌توان به عدم درد و یا سختی زالو درمانی اشاره کرد.

دلایل رونق دوباره زالو درمانی

در دنیای امروزه با توجه به بروز انواع بیماری‌های مختلف به خاطر عدم تغذیه مناسب و طرز زندگی انسانها ، وجود یک راهکار طبیعی که زیر مجموعه طب سنتی به شمار برود می‌تواند راهگشای درمان بسیاری از بیماریها و مشکلات انسانها باشد و به همین دلیل زالو درمانی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین انتخابها برای درمان اکثر بیماریهای که لاعلاج هستند و یا سخت علاج می‌شوند باشد.

در بالا در زمینه زالو درمانی با زالوی طبی صحبت شد.

خرید زالوی مدیسینالیس

گروه عمادلیچکو با تیمی متخصص و کاربلد بصورت اصولی و بهداشتی در زمینه تولید زالوهای طبی فعالیت داشته و توانایی تامین زالوهای طبی ، مولد ، لارو زالو و … را در حجم انبوه دارا می باشد. کلیه زالوها بصورت کاملا استریل و بهداشتی ارائه می شوند. ناگفته نماند که خریداران میتوانند از مشاوره رایگان نحوه نگهداری و استفاده از زالوها بهره مند گردند.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *