عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
چرا صادرات زالوی طبی به سایر کشورها؟2022

چرا صادرات زالوی طبی به سایر کشورها؟2022

خرید و فروش زالو

چرا صادرات زالوی طبی؟ صادرات زالوی طبی 2022 به سایر کشورها چگونه است و آیا این روش به صرفه است؟ صادرات زالوی طبی به خاطر وجود اقلیم آب و هوایی مناسب ایران و کم هزینه بودن پرورش زالو در ایران بسیار مناسب و بصرفه میباشد.

یکی از عواملی که باعث میشود تا به صادرات زالو بیاندیشیم رشد مصرف بسیار زیاد این جاندار کوچک در سطح دنیا میباشد همین امر باعث می‌شود تا زالوی نژاد ایرانی که به عنوان یکی از برترین نژادهای دنیا به حساب می آید به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات باشد.

فروش زالو در سایزهای مختلف از عمادلیچکو

در چند سال اخیر به خاطر افزایش آگاهی عمومی و تخصصی مردم باعث شده تا مصرف زالو و زالو درمانی بسیار بیشتر شود و همین امر نیاز تولید این جاندار کوچک را بسیار بیشتر می کند.

169مهدی

کشور ما به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا دارای زیستگاه بسیار مطلوبی برای نژاد مدیسینالیس می‌باشد.

متاسفانه در حال حاظر ( سال 1400 ) برای دریافت مجوزهای صادرات زالو به سایر کشورها مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که بایستی به تمامی این موارد به صورت علمی و همچنین عملی به طور کامل رسیدگی شود تا مزایای بسیار مناسبی در این زمینه عاید کشور و پرورش دهندگان و یا صادرکنندگان گردد.

از آنجایی که بحث زالو درمانی زیر مجموعه یکی از انواع روشهای مختلف در طب سنتی امروزه توجه بسیار زیادی را در کشورهای دنیا به خود جذب نموده است به راحتی می توان از این محصول ارزشمند به عنوان یکی از محصولات صادراتی با درآمدزایی مناسب بهره برد.

3

چرا صادرات زالو؟

کشور ما دارای شرایط خاصی در زمینه راحتی برای پرورش و همچنین ارزان بودن خرید زالو و تجهیزات آن می باشد و همین موارد باعث شده تا زالو در ایران با قیمتی بسیار مناسب تولید شود کشورهای بسیار زیادی در سطح دنیا مایلند تا از زالوهای ایران که از نژاد مطلوبی می باشد خریداری کنند.

پس بهتر است از این شرایط به بهترین نحو ممکن بهره برد تا درآمد زایی عالی و ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

بهتر است محصول زالوی طبی به عنوان یک محصول با ارزش صادراتی بالا مورد توجه صادر کنندگان عزیز کشور ما قرار گیرد صادر کنندگان می توانند با پرورش دهندگان زالو همکاری کرده و در این زمینه بعد از بازاریابی در کشورهای هدف نسبت به فروش زالوها اقدام نمایند.

در سال‌های اخیر به خاطر صید بی‌رویه زالوی طبی از آبگیرها و برکه ها و … در منطقه شمالی کشور باعث شده تا درصد بسیار زیادی از این زالوها کاسته شود و به همین دلیل وجود پرورشگاه های تخصصی و با کیفیت بسیار لازم و نیاز آن احساس می شود.

export factoring

صادرات زالوی طبی به عراق

خوشبختانه صادرات زالو به عراق میتواند براحتی صورت پذیرد به عنوان مثال کشورهای مجاور در اطراف ایران می‌توانند به عنوان یک بازار بسیار مطلوب برای خرید زالو به شمار آیند.

این نکته را نیز می دانیم که صادرات زالو به عنوان یک فراورده غیر نفتی یکی از انواع بسیار زیاد صادرات درآمدزا در کشور به حساب می‌آید که می تواند ارزآوری و درآمدزایی مطلوبی را وارد کشور نماید.
متاسفانه وجود مشکلات بسیار زیاد برای ارسال و صادرات زالوی طبی در ایران این امر را بسیار سخت نموده است.

امور مربوط به ارسال بار و گمرک و یا در انتهای کار ترخیص کالا باید به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه این موجود زنده انجام شود.

بعد از بازاریابی در کشورهای هدف باید شرایط حمل و نقل برای این موجود به درستی رعایت شده و بعد از بسته بندی به روش های صحیح و علمی نسبت به ارسال بار و یا تحویل آن برای صادرات اقدام نمود .

مورد بعدی که باید به آن توجه داشت این است که پرورش دهندگان زالوی طبی به راحتی می‌توانند برای ایجاد بازارهای مطلوب با توجه به تقاضای موجود در کشورهای دیگر برای صادرات زالو اقدام به پرورش زالو های بسیار بیشتر نمایند و بعد از هماهنگی های اولیه برای صادرات زالو به کشورهای مقصد بایستی حتماً مجوزهای لازم از طرف فرد یا شرکت صادر کننده انجام گیرد افرادی که پرورش دهنده هستند می توانند با شرکت های صادراتی قرارداد عقد نمایند.

هزینه تولید، نگهداری، پرورش و تکثیر در کشور ایران با توجه به اقلیم مناسب بسیار پایین است.

کشورهای همسایه ایران می توانند به خاطر داشتن شرایط خاص به عنوان یکی از بهترین مشتری ها برای خرید زالو به شمار آید چرا که نزدیکی این کشورها و وجود هزینه های بسیار کمتر و تحویل سریع تر بار می‌تواند منجر به سودآوری بالاتر برای طرفین گردد.

hvm rnd 350x204

صادرات زالو به اروپا

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم وجود مشکلات بسیار زیاد برای امر صادرات باعث قطع این شاهراه درآمدی برای کشورمان شده است در حالی که در کشورهایی مانند منطقه اروپا چنانچه فرد تولید کننده قصد صادرات محصول تولیدی خود را داشته باشد دولت به روشهای مختلف به وی کمک خواهد نمود.

صادرات زالو به اروپا بعنوان یکی از برترین گزینه ها سود آوری برای تولید کنندگان می باشد.

leeches headsl2

صادرات زالو به روسیه

از بزرگترین امتیازات ایران نسبت به روسیه برای صادرات زالو ، این است که اقلیم مساعد ایران می تواند کمک بسیار زیادی برای این امر نماید در حالی که روسیه به خاطر دارا بودن آب و هوای بسیار سرد و هزینه بر بودن نگهداری و پرورش زالو نمی‌تواند مانند شرایط ایران فعالیت نماید.

این در حالی است که در حال حاضر روسیه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان زالو در سطح دنیا شناخته می شود.

مورد بعدی نژاد مطلوب ناحیه خزری ایران می باشد که از نژاد تولیدی روسیه که وربانا است بسیار برتر بوده و خریداران بسیار بیشتری دارد.

سومین دلیل تفاوت هزینه های تولید و تکثیر زالو در ایران نسبت به روسیه است!
پس چرا از این شرایط ما نتوانیم بهره ببریم؟

صادرات زالو در ایران

با توجه به توضیحاتی که ارائه داده شد دیگر نیازی به تاکید بر ارزش صادرات زالو در ایران نمی باشد فلذا وجود مشکلاتی که بدان ها اشاره شده است و رفع آنها می تواند کمک بسیار بزرگی در درآمدزایی برای کشور و مردم عزیزمان باشد.

لازم نیست تا هزینه های هنگفت برای تولید شغل در ایران صورت پذیرد همینکه قانون های اضافه و دست و پا گیر و کاغذ بازی ها در بروکراسی های اداری برطرف گردد می توان امید به آینده بهتر از لحاظ شغلی در ایران را متصور شد.

مشاوره رایگان پرورش زالو

emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *