عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
انواع زالوی طبی 2 الی 12 سانت کدامند؟ آموزش تضمینی پرورش زالو

انواع زالوی طبی 2 الی 12 سانت کدامند؟ آموزش تضمینی پرورش زالو

پرورش زالو

انواع زالوی طبی 2 الی 12 سانت کدامند؟ آموزش تضمینی پرورش زالو برای فعالیت در عرصه پرورش و تکثیر زالو میتواند کمک بزرگی در این زمینه به علاقمندان این حرفه باشد.


انواع زالوی طبی را میشناسید؟

انواع زالوی طبی را میشناسید؟ چند نمونه زالوی طبی در جهان وجود دارد؟

بیشتر مردم تصور دارند که زالوها یک نوع بیشتر نیستند و همه آنها نیز انگل و خونخوارند واقعیت این است که بین 600 تا 700 نوع زالویی که در سراسر دنیا شناسایی شده فقط 50 نوع آن از خون پستانداران تغذیه می کنند و در حال حاضر بیش از 40 نوع از خانواده های مهم در آبهای شیرین زندگی می کنند .

فروش زالو در سایزهای مختلف از عمادلیچکو

اکثر این زالوها خونخوار نیستند و از جانورانی مانند حشرات یا کرم های خاکی تغذیه می کنند و درصد کمی از آنها از خون تغذیه میکنند.

انواع زالوی طبی در چندین نمونه موجود هستند اما در بین زالو های شناخته شده حدود ۱۰ الی ۱۵ عدد آنها پزشکی و طبی بوده و در سراسر دنیا از آن ها استفاده می شود در داخل کشور ما سه نوع از این نوع زالوها استفاده بیشتری دارد و دارای ارزش طبی بسیار بالایی می باشند که به ترتیب عبارتند از :

هیرودو مدیسینالیس
هیرودو اورینتالیس
هیرودو وربانا

در حال حاضر در عطاری ها و پزشکان سنتی از این نوع زالوها استفاده می کنند.
امروزه پزشکان در داخل کشور از نژاد هیرودومدیسینالیس استفاده بیشتری می کنند این نوع زالو با توجه به آنزیم هایی که در داخل بزاق خود دارد بهترین بازدهی در امر پزشکی را برای بیماران دارا می باشد پیشنهاد می کنیم که حتما از نوع اول برای خرید و فروش و یا مصارف شخصی خودتان استفاده کنید.

راههای تشخیص زالوهای طب و غیر طبی

انواع زالوی طبی و غیر طبی که به نام انگل و … از آنها نام برده میشود در جهان وجود دارند راه های شناخت زالوی طبی از زالو های غیر طبی ، سمی و یا بی خاصیت متفاوت است و چندین نوع راه مختلف و علائم ظاهری بر روی زالوها نشان دهنده ارزش و یا بی ارزش بودن آن زالو می باشد به عنوان مثال زالوی هیرودومدیسینالیس دارای طرح های مختلفی برای بدن خود می باشد که تولیدکنندگان و پزشکان از روی این طرح ها این نوع زالوها را شناسایی می کنند پیشنهاد می کنیم چنانچه در این زمینه اطلاعاتی ندارید با فرد متخصص مشورت نمایید.

انواع زالوی طبی کدامند؟

طرح های روی پوست زالوها

در زیر طرح‌های انواع زالوهای طبی که در این مقاله به آنها اشاره شد آورده شده است اگر با کمی دقت به این تصاویر نگاه کنید متوجه می‌شوید که هرکدام دارای طرح های خاصی بر روی بدن خود می باشند که به راحتی از روی این طرح ها میتوانید زالوهای مختلف را شناسایی کنید.

چه نوع زالویی را پرورش دهیم؟

زالوی نژاد هیرودومدیسینالیس دارای ارزش پزشکی بالاتری نسبت به سایر زالوها می باشد اما نیازمند شرایط پرورش و تکثیر سخت تر و حساس تری نسبت به دیگر زالوها است.
هیرودووربانا را راحت تر میتوانید تکثیر و پرورش دهید اما مشتریان کمتری دارد در نتیجه شما بایستی زالویی را پرورش دهید که به سادگی بتوانید آن را به فروش برسانید.

انواع زالوی طبی کدامند؟

آموزش پرورش و تکثیر زالو به روشی تازه

علت تمام مشکلاتی که در زمینه بحث طب سنتی و زالو درمانی به وجود می‌آید ناشی از عدم اطلاع مردم در این زمینه می باشد که یکی از آن گزینه ها عدم شناخت انواع زالوها می باشد افرادی که قصد پرورش و تکثیر زالو طبی را دارند بایستی انواع نژاد زالو ها را شناسایی کرده و بتوانند به سادگی انواع زالوها را تشخیص دهند.

مشاوره رایگان پرورش زالو

همچنین میتوانید از بسته آموزشی پرورش و تکثیر زالو استفاده نمایید ( روی تصویر کلیک کنید)

بسته آموزش پرورش و تکثیر زالو
emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *