عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی 2022

خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی 2022

تغذیه زالو طبی با خون

یکی از چالشهای پرورش دهندگان زالو در زمینه خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی خودشان می باشد که بعضی از این افراد نمی‌توانند خون با کیفیت و سالمی را تهیه کنند.

صادرات زالو عمادلیچکو

خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی که بتواند نیاز بحث مهم تغذیه زالوها را برای فرد پرورش دهنده برطرف نماید به عنوان یکی از مهمترین مراحل پرورش و تکثیر زالو به شمار می‌رود چرا که تغذیه اصولی و سالم می‌تواند منجر به درآمدزایی و سودآوری بسیار بیشتر در این حرفه باشد.

و یا برعکس استفاده از خون های بی کیفیت ، نامناسب ، غیر استریل  و آلوده میتواند لطمه جبران ناپذیری به زالوها وارد نماید پس سعی کنید حتماً با دقت و وسواس بسیار زیاد در امر تهیه خون و تغذیه زالوها رفتار کنید تا کمترین آسیب و بیشترین سود آوری را بتوانید برای خود رقم بزنید. 

تغذیه زالو طبی با خون

نحوه خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی

ما خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی را برای همکاران آسان نمود ایم پیشنهاد ما خرید خون استریل و بهداشتی با رعایت کلیه اصول صحیح تهیه خون برای تغذیه می باشد همین الان نسبت به خرید می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید البته ناگفته نماند که گروه عمادلیچکو می‌تواند در زمینه بحث تغذیه و تهیه خون به صورت رایگان مشاوره های تخصصی و کاربردی را برایتان ارائه نماید.


چگونه خرید خون بهداشتی و استریل برای تغذیه زالوها را انجام دهیم؟

از طریق لینک زیر می توانید خون سالم برای تغذیه زالوی طبی تهیه کنید.
کلیک کنید

چگونه زالوهای خود را بدون دردسر و با کیفیت بالا تغذیه کنیم؟

گروه تحقیقاتی عمادلیچکو بصورت رایگان در زمینه تغذیه زالوها خدمات ارائه می نماید البته این خدمت مختص خریداران خون می باشد ( تماس بگیرید 09172585731 )

چه خونی برای زالوها مناسب می باشد؟

در حال حاضر خون گاو بهترین گزینه می باشد شما میتوانید با خیالی آسوده به میزان مورد نیاز خون از ما تهیه کنید.


خون استریل بهداشتی از کجا تهیه کنیم؟

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که نیازی به خرید و یا تهیه خون ندارید اما بسیاری از پرورش دهندگان و یا تکثیر کنندگان زالو متاسفانه امروزه با چالش بزرگی مواجه هستند که این مشکل می‌تواند در میزان سودآوری آنها تاثیر بسیار مستقیمی بگذارد.

برای خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی با ما تمس بگیرید…

تغذیه زالو طبی با خون

روش ها و راهکارهای بسیار زیادی برای تهیه خون سالم و تغذیه زالوها در سایزهای مختلف وجود دارد اما هر فرد پرورش‌دهنده دارای شرایط مخصوص به خود می باشد و به همین دلیل نمی توان برای همه فعالان این حرفه روش ثابتی را  برای تهیه خون سالم و بهداشتی پیشنهاد داد.

در حالت کلی شما بایستی خون مورد نیاز برای تغذیه زالوهای خود را از مراکزی مانند کشتارگاه های صنعتی تهیه کنید اما از آنجایی که بعضی از کشتارگاه ها در زمینه ارائه و خروج خون از کشتارگاه ممانعت به عمل می‌آورند لذا بایستی به فکر راه های جایگزین بود.

عمادلیچکو فروش زالو و صادرات زالو

مطمئنا شما نیز می دانید که برای تغذیه زالوها بهتر است از خون گاو و یا شتر استفاده گردد البته خون اسب و گوسفند نیز جزء این لیست بشمار می‌رود اما از آنجایی که ممکن است کمتر بتوان این خونها را تهیه کرد فلذا اولویت با خون گاو و شتر می باشد. 


خرید خون سالم گاو برای تغذیه زالو

پیشنهاد می کنیم برای خرید خون بهداشتی و سالم حیوانات اهلی مانند گاو ، از افراد و فروشنده های معتبر استفاده کنید تا زالوهای شما آسیبی ندیده و ضرر و زیان متوجه شما نگردد (خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی)

توجه:
گروه عمادلیچکو در مورد تامین خون سالم و بهداشتی و همچنین استریل شده فعالیت داشته و آمادگی خود را برای تامین آن اعلام می دارد شما می توانید به راحتی خون مورد نیاز برای زالوهای خود را از بخش فروشگاه سایت عمادلیچکو تهیه نمایید.


غذای زالو برای پرورش چیست؟

شاید شما نیز شنیده باشید که بعضی از افراد به دنبال تغذیه زالوها به غیر از خون چهارپایانی مانند گاو و گوسفند هستند در حالت کلی باید گفت اصلی‌ترین غذای زالوها که باعث تامین تمام نیازهای مواد غذایی این موجود میگردد خون میباشد در کنار خون می توان از املاح مفیدی که در نمک های دریا و یا تغذیه کمکی از گیاهان آبزی و یا داروهای مکمل نیز استفاده نمود.

از مشاوره رایگان ما در این زمینه استفاده نمایید…

ارائه مشاوره رایگان

غذای زالو در طبیعت چیست؟

زالوهای طبی در طبیعت با توجه به غریزه و نیاز خود از خون سایر موجودات زنده تغذیه می کنند این موجودات ممکن است قورباغه ها ، لاک پشت ، انواع ماهی و سایر آبزیان باشند.

زالوها در طبیعت با چسبیدن به موجودات دیگر آبزی نیاز غذایی خود را تامین می کنند اما پرورش دهندگان زالو بایستی شرایط تغذیه زالوها را به صورت مصنوعی برای این موجودات مهیا کنند و یکی از بهترین و راحت ترین روش های تغذیه زالوها به صورت مصنوعی با خون گاو و شتر می باشد.

شما می توانید برای تغذیه زالوهای خود هر میزان خون استریل که نیاز دارید از گروه عمادلیچکو تهیه نمایید.( بهمراه مشاوره و آموزش کاملا رایگان تغذیه زالو ) 

خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی

خون استریل دامی

زالوها بعد از تغذیه با توجه به پارامترها و عوامل مختلفی مانند میزان جنب و جوش و همچنین دمای آب و … مدت زمانی بین یک ماه الی شش ماه طول می کشد تا دوباره گرسنه شوند البته این مدت زمان تقریبی بوده و نمی توان زمانبندی بسیار دقیق در این زمینه ارائه داد بهترین روش برای اطلاع از زمان گرسنگی زالوها ،  توجه به حالات و میزان گرسنگی ظاهری آنها می باشد.

بهترین روش برای تست میزان گرسنگی زالوها علاقه و شنا کردن آنها به سمت دست  فرد پرورش دهد داخل آب می باشد البته شما میتوانید با تکان دادن هر شی داخل آب متوجه میزان گرسنگی زالوها گردید.

خون استریل دامی

روش دوم وضع ظاهری و نحوه شنا کردن زالوها می باشد کلیه مواردی که برای میزان گرسنگی و یا سلامت زالوها و…  می باشد با توجه به تجربه بدست می‌آید.

اگر بدنبال خرید خون استریل جهت تغذیه زالوهای طبی هستید در واتساپ به ما پیام دهید.

فروش خون استریل و همچنین خاک بستر مناسب برای زالوهای مولد و داروهای و محصولات دیگر توسط گروه ما برای تمامی فعالان این حرفه می تواند کمک بسیار بزرگی باشد.

مقالات زیر را نیز بخوانید:
داروی زالو و دلایل دفرمه شدن زالوها
آموزش پرورش زالوی طبی در خانه بهمراه ترفندها و نکات کلیدی
اصولی ترین روش پرورش زالو در منزل چگونه است؟


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *