عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
خرید زالوی باکیفیت چگونه است؟چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟2 الی 10

خرید زالوی باکیفیت چگونه است؟چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟2 الی 10

Leeches price

به نظر شما خرید زالوی باکیفیت چگونه است؟ چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟ اصلا چه اهمیتی دارد که زالوها سایز بندی شده و در اندازه های مختلف نگهداری شود؟

سوال بعدی اینکه به نظر شما آیا نمی توان زالوها را به صورت درهم نگهداری و پرورش داد؟ مزیت سایزبندی زالوها در چیست و چگونه می توان از این تقسیم بندی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد؟ اگر ما زالوها را سایز بندی نکنیم چه مشکلات و سختی هایی برای ما به وجود می آید؟ چگونه زالوی باکیفیت خرید کنیم؟

چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟

مطمئناً شما نیز به عنوان یک پرورش دهنده زالو با موضوع سایزبندی زالوها مواجه شده اید و می دانید که اگر زالو ها به درستی سایز بندی شوند بسیار در روند کار تاثیر مثبتی خواهند داشت سایزبندی زالوها به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخشهای سورت‌بندی زالوها به شمار می‌رود.

چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟

سورت بندی زالو چیست؟

سورت بندی مناسب یکی از نکات مهم برای خرید زالوی باکیفیت و هم اندازه می باشد

به تقسیم بندی زالو ها از لحاظ مختلف برای راحتی کار و همچنین نتیجه گیری مثبت در این زمینه سورت بندی گفته می شود.
حال که دانستیم سایز بندی زالوها یکی از زیرمجموعه‌های اصلی سورت بندی زالوها است به این موضوع می پردازیم که چرا باید زالو ها را سایز بندی کرد؟

سایز بندی زالوها زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که یک فرد دارای چند نوع زالو در سایزهای مختلف بوده و اگر بخواهد آنها را مدیریت کند بایستی حتما آنها را در سایز بندی های استاندارد دسته بندی کند چرا که اگر این کار را انجام ندهیم با مشکلات مختلفی مواجه خواهیم شد.


دلایل اینکه چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟

چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟

اگر زالو ها به صورت در هم نگهداری شوند از بابت مسائل زیر با مشکلات مختلفی مواجه خواهیم شد:

  1. زمان تغذیه ( مطمئناً شما نیز می دانید که زمان تغذیه هر نوع زالو در سایز مختلف متفاوت بوده و زالوهای در هم نمی توانند زمان تغذیه یکسانی داشته باشند پس بهتر است آنها را به صورت دسته بندی شده و در سایز های نزدیک به هم نگه داری کنیم)
  2. فروش زالو ( تصور کنید که شما به عنوان یک پرورش دهنده و یا تکثیر کننده زالو هستید و مشتریانتان سایز خاصی از زالو ها را در تعداد معین از شما خریداری می کنند شما بایستی این تعداد زالو را از بین چند نوع سایز مختلف که درهم هستند جدا کنید پس سایزبندی زالوها کمک بسیار بزرگی در زمینه راحتی کار و نحوه فروش زالوها به شما خواهد داشت)
  3. تعویض آب ( آیا می دانید که زمان تعویض آب برای زالو های کوچک ، متوسط و بزرگ متفاوت می باشد پس یک فرد به عنوان پرورش دهنده باتجربه بایستی آب زالوهای با جثه بزرگتر را سریعتر عوض کند)
  4. مدیریت زالوها ( مدیریت و نگهداری زالو ها اگر به درستی انجام شود مطمئناً با نتیجه مثبتی مواجه خواهد شد فرض کنید بیماری مشترکی در بین زالوها شیوع پیدا کرده است اگر شما نتوانید با توجه به سایز زالوها درمان و یا داروی مناسبی را لحاظ کنید درصد قابل توجهی از زالوها با مشکل مواجه خواهند شد پس سایزبندی زالوها کمک بزرگی در روند کاری شما خواهند داشت)
  5. برنامه ریزی برای آینده ( اگر بدانید که چه تعداد زالو در سایز خاصی دارید می توانید برای آینده زالوها برنامه‌ریزی کنید که آیا آنها را بفروشید یا برای بزرگتر کردن آنها برنامه مناسبی داشته باشید)
  6. اهمیت جداسازی در سلامت زالوها ( مطمئناً اگر زالوها درهم باشند مشکلات خاصی برای زالوهای ضعیف تر به وجود خواهد آمد لذا شما بایستی به عنوان فرد متخصص در این زمینه زالوها را سایز بندی کنید تا بتوانید به سادگی از این مشکل پیشگیری کنید)
  7. سایر موارد ( در بعضی از فارم ها مشکلات خاصی به وجود می آید که فرد پرورش دهنده مجبور می‌شود تا زالو ها را در سایز های مختلف و تعداد سایز های بیشتر دسته بندی کند)
چرا باید زالوها را سایز بندی کرد؟

حال که دانستیم چرا باید زالوها را سایزبندی کرد مطمئناً از مزایای بیشمار و دلایل آن آگاهی کامل به دست آورده ایم.

خرید زالوی باکیفیت

خرید زالوی باکیفیت در انداز های متفاوت باید توسط فرد با تجربه صورت گیرد زالوهای پرورشی و یا صید شده دارای نقاط و مشکلات متعددی هستند که اگر به ان موارد توجه نکنیم با مشکل مواجه می شویم. مثلا اختلاط سایز زالوها جزع مشکلات همیشگی خریداران زالو می باشد گروه عمادلیچکو در سال جاری فروش زالوهای با کیفیت در سایز بندی استاندارد را انجام می دهد.

چنانچه بدنبال آموزش تخصصی نحوه تکثیر یا پرورش زالو هستید با ما تماس بگیرید.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *