عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
خرید و فروش و پرورش زالو طبی در سال 1400 و 5 راز بزرگ موفقیت

خرید و فروش و پرورش زالو طبی در سال 1400 و 5 راز بزرگ موفقیت

خرید و فروش زالو

خرید و فروش و پرورش زالو طبی در سال 1400 و 5 راز بزرگ موفقیت را در این صفحه مطالعه نمایید کسب و کار سودآور و فوق العاده ای را شروع نمایید همراه این نکات مهم به موضوعات کاربردی و فنی کاملی اشاره شده است که حتما برای شما نیز جالب خواهد بود.

خرید و فروش زالو

خرید و فروش و پرورش زالو طبی

خرید و فروش و پرورش زالو طبی بعنوان اصلی ترین فعالیت در این حرفه بشمار می رود قبل از اینکه به نکات مهم بپردازیم اجازه دهید بصورت خلاصه و بسیار کاربردی نکات مهمی در زمینه حرفه پرورش و تکثیر زالو را با هم مرور کنیم که دانستن آن برای شما حیاتی بوده و میتواند کمک بزرگی در پیشرفت شما داشته باشد…

موارد زیر از بین صدها و حتی هزاران سوالی که در طی چندین سال از ما توسط مشتاقان این حرفه پرسیده شده جمع آوری شده است پس بدقت چند بار آنها ر ا بررسی کنید تا تجربه چند ساله را براحتی و کاملا رایگان دریافت نمایید.

نحوه نگهداری زالو در مطب

چگونه و چرا پرورش زالو ؟

پرورش زالو را چگونه شروع کنم؟

سوالی که تقریبا همه میپرسند این است که “پرورش زالو را چگونه شروع کنم؟” در پاسخ باید گفت که این سوال دارای جواب طولانی بوده و ما در ادامه لینک مقالاتی را که به این موضوع پرداخته ایم ارائه می نماییم.
1- نکات طلایی تهیه تجهیزات پرورش زالو
2- سود مناسب و درآمدی مطمئن با پرورش زالو در منزل
3- آموزش پرورش زالو و نکات مهم خرید زالوی مولد
4- دوره آموزشی پرورش زالو
5- کارگاه آموزش پرورش زالو بصورت تخصصی در ایران

تفاوت پرورش و تکثیر زالو در چیست و کدام بهتر است؟

تعریف پرورش زالو: خرید زالوهای سایز کوچک (مانند لارو زالو و یا زالو سوزنی و کبریتی ) و رسیدگی و نگهداری این زالوها برای مدت تقریبا 6 الی 9 ماه برای فروش در سایز بزرگتر را پرورش زالو می گویند.
تعریف تکثیر زالو: خرید زالوهای مولد (سایز بزرگتر از تقریبا 12 سانت) و رسیدگی طبق اصول و شرایط خاص و مناسب برای جفتگیری و پیله گذاری زالوهای مولد (کوکون گذاری) را تکثیر زالو می گویند.

باید با چقدر سرمایه و چه میزان پول وارد این کار شوم؟

با توجه به هدف شما از وردو به این کسب و کار میتوان مبالغ مختلفی را پیشنهاد نمود بعنوان مثال یک فردی که بصورت آزمایشی و فقط بخاطر علاقه قصد ورود به این کار را دارد میتواند با مبالغ کمتر از تقریبا 10 میلیون نیز کار خود را شروع کند.
اما فردی که به نیت کسب درآمد و بصورت جدی قصد ورود به این کسب و کار را دارد باید حجم بیشتر وسایل و تنوع بالاتر را تهیه نموده و طبق اصول و گام به گام مراحل را طی نماید چنین فردی تقریبا با توجه به تعداد و حجم شروع فعالیت خود مبلغی بین 30 الی 100 میلیون نیاز دارد

درآمد زایی پرورش و تکثیر زالو در ماه چقدر است و کدام بیشتر است؟

درآمد زایی تکثیر زالو بیشتر است اما ریسک بالاتری نیز داشته به همین دلیل به تمامی علاقمندان پیشنهاد می گردد که در ابتدا با پرورش زالو کار خود را آغاز نموده و بعد وارد تکثیر گردند.
میزان درامد پرورش و تکثیر بصورت ماهیانه معین نمی گردد و بصورت دوره ای میتوان کل مبلغ فروش و سود آوری را تخمین زد مثلا در پرورش زالو در ابتدا شما یک زالوی بچه را با مبلغ تقریبی 1500 تومان خریداری کرده و بعد از 6 الی 9 ماه در سایز بزرگتر با مبلغ تقریبی 9000 تومان به فروش میرسانید.
در تکثیر زالو ، یک زالوی مولد در مدت زمان یکسال بین 20 الی 50 لارو به وجود می آورد و هر لارو تقریبا 1500 تومان ارزش دارد.

از کجا زالوی خوب بخرم و زالوی خوب کدام است؟

اگر زالوی باکیفیت را بشناسید تفاوتی نمیکند که از کجا زالو تهیه نمایید. زالوی باکیفیت باید سالم ، یکدست ، هم نژاد و… باشد بهتر است مقالاتی که در این زمینه در سایت عمادلیچکو تهیه شده است را مطالعه نمایید.

تجهیزات و وسایل فارم پرورش زالو را از کجا بخرم؟

در ابتدا مطئن شوید که چه وسایلی با چه تعداد و نوع لازم دارید غالبا تمامی وسایل مورد نیاز پرورش و تکثیر زالو در تمامی شهرها قابل تهیه می باشند چنانچه هسیله ای را لازم داشتید و نتوانستید آن را تهیه کنید با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید تا بعد از هماهنگی برایتان ارسال گردد.

بیماری های زالوها را چگونه درمان کنم زالوی دفرمه (تسبیحی-بندی) چگونه درمان میشود؟

زالوها بخاطر عوامل مختلفی بیمار شده و یا تلف می شوند که در اینجا نمیتوان به همه موارد اشاره نمود متاسفانه کشور ایران در این زمینه مشکلات زیادی داشته و هنوز داروی جامع و کاملی برای هر نوع از بیماری های زالوها ارائه نشده است برای بیماری دفرمگی میتوانید از داروی عمادلیچکو بهره ببرید.( کلیک کنید)

زالوهای خود را کجا به فروش برسانم بازار فروش کجاست؟

در حال حاظر به چند روش میتوانید زالوها را بفروشید و سودآوری داشته باشید:
– ارائه مستقیم زالوها به بازار هدف مانند عطاریها و مراکز طب سنتی و …
– فروش در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و …
– فروش به واسطه ها و دلالان زالو بصورت یکجا
با ما در این زمینه تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید تا بتوانید بهتر و حرفه ای تر زالوهای پرورشی یا تولیدی خود را به فروش رسانید.

تغذیه زالو چگونه است و از کجا خون سالم و باکیفیت تهیه کنیم؟

آموزش تغذیه زالوهارا در بخش مقالات بطور کامل توضیح داده ایم پیشنهاد میکنیم حتما مطالعه کنید.
مقالات تخصصی تغذیه زالو … کلیک کنید
خون سالم را باید از کشتارگاهها و یا افرادی که فروشنده خون هستند تهیه نمایید.

تکثیر زالو چگونه است و هر زالو چقدر بچه زالو تولید میکند؟

مطالب کامل در مورد تکثیر و ازدیاد جمعیت زالوها را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.
مقالات تخصصی تکثیر زالو … کلیک کنید
هر زالوی مولد تقریبا تعداد 20 الی 50 زالوی لارو در هر بار زایش بوجود می اورد که کیفیت رسیدگی ، تغذیه مناسب ، سلامت زالوهای مولد و … تاثیر بسیار زیادی در تعداد و کیفیت لاروها خواهد داشت در این زمینه میتوانید از مشاوره متخصصین عمادلیچکو استفاده نمایید.

چرا زالوها گزش ندارند زالوها کی گرسنه میشوند و نیاز به تغذیه دارند؟

زالوها طبق شرایط عادی تقریبا هر سه ماه یکبار نیاز به تغذیه دارند ولی اگر دمای آب کم باشد و یا شرایط نگهداری مناسب نباشد زالوها در مدت زمان بیشتر و دیر گرسنه می شوند شما میتوانید با مشورت با ما نکات مهمی در این زمینه یاد بگیرید.


پرسش و پاسخهایی که در بالا مطالعه کردید چگونه بودند؟ آیا توانستند به اطلاعات کلی شما در باره این حرفه کمک کنند؟ مطمئنا ادامه این مطلب شما را شگفت زده خواهد کرد با عمادلیچکو همراه باشید.

موضوع این مطلب در مورد رازهای مهم در خرید و فروش و پرورش زالوی طبی می باشد اما همه افرادی که به نوعی در این حرفه کار می کنند با بحث خرید و فروش و پرورش زالوی طبی درگیر هستند آیا اینطور نیست؟! پس ناخواسته باید همه موارد پیرامون این موضوع را نیز بدانیم که بهتر و مطمئن تر قدم برداریم.

مهندس عمادآبادی 09172585731 واتساپ – تماس

به 5 نکته مهم در خرید و فروش زالو می پردازیم که دانستن این موارد باعث می شود موفقت شما در معامله و تهیه یا فروش زالو تضمین گردد.

سود و درآمد پرورش زالو

1- زالوی طبی را آنلاين ، تلفنی یا حضوری خرید کنیم؟

موضوع مهم دیگری که باید به آن بپردازیم این است که خريد آنلاين یا خرید حضوری زالوی طبی را انجام دهیم آیا تفاوتی دارد که زالوهای مورد نیاز خود را از اینترنت سفارش دهیم یا بصورت تلفنی و حضوری خرید کنیم؟
توجه کنید که اگر تجربه کافی در زمینه خرید زالوی طبی ندارید تفاوتی نمی کند شما بصورت آنلاین و سفارش تلفنی این کار را انجام دهید یا بصورت حضوری زالوها را ابتدا ببینید و بعد خرید کنید! دلیل این موضوع این است که فرد بی تجربه تشخیصی از بابت پارامترهای کیفیت زالو نداشته و نمیتواند خرید مطمئنی را داشته باشد حتما در مرحله اول خرید با فردی که تجربه کافی دارد همراه شوید تا بار زالوی بی کیفیت خریداری نکنید بعد از یک الی دو بار خرید تعداد متفاوت زالوها در سایزهای مختلف می توانید به هر روشی که دوست دارید (خرید تلفنی – خرید اینترنتی و…) اقدام کنید.
گروه عمادلیچکو با اعتبار کافی سعی بر این دارد که همه خریداران بار زالوهای باکیفیت بالا و استریل را تحویل بگیرند چنانچه به فرد فروشند اطمینان کامل دارید با خیال آسود خرید کنید تمام سعی ما ارائه زالوهای با کیفیت استاندارد و بهداشتی به مشتریان سراسر کشور می باشد.

خرید زالو طبی

2- چه تعداد و در چه سایزی زالو بخریم؟

در قدم اول مهم است که چه تعداد و در چه سایزی زالو بخریم پیشنهاد میکنیم حتما با تعداد حداکثر 1000 الی 2000 عدد در سایز کوچک ( لارو – سوزنی- کبریتی ) تهیه نمایید و بعد از یک دوره 6 الی 9 ماهه پرورش زالو ، بتوانید آنها را در سایزهای بزرگتر به مشتریان ارائه نمایید دلیل اینکه سایز کوچک را پیشنهاد می کنیم این موضوع است که زالوها در سایزهای کوچک دارای تلفات کمتر و همچنین نیاز به سرمایه پایین تری دارند اما باید در قدم های اول مراقب باشید که این موارد شما را گول نزده و بتوانید به صورت اصولی و با درصد بالا تمامی زالوها را به سایز مطلوب رسانده و به فروش برسانید ناگفته نماند که تعداد چند درصد تلفات در طی یک دوره ۶ الی ۹ ماهه طبیعی بوده اما هرچقدر این مرگ و میرهای زالوها کمتر شود سودآوری و درصد درآمدزایی شما بیشتر خواهد شد دلایل مرگ و میرهای زالوها در دوره پرورش زالو متفاوت می باشد که قبلاً به این موضوع در پاراگرافهای بالا و در بخش پرسش و پاسخ ها توضیحات کلی ارائه شده است و در ادامه به صورت تیتروار به این موارد اشاره می کنیم.

  • استرس ها و تنش های دمایی و صوتی شدید
  • عفونت ها و بیماری های زالوها که ناشی از عدم رعایت بهداشت و موارد مشابه می باشد
  • بی‌تجربگی فرد پرورش دهنده و یا مدیریت ضعیف
  • خرید زالوهای بی کیفیت و یا بیمار در وهله اول و مواردی از این قبیل…
خرید زالو طبی

3- مهمترین نکات زمان خرید زالو که باید آنها را بدانیم چیست؟

مهمترین نکاتی که در زمان خرید زالو باید آنها را بدانیم نکات و مواردی است که در ادامه به صورت منظم ارائه می گردند سعی کنید به تمامی موارد با دقت توجه نمایید که باعث مشکلات در زمان خرید و یا بعد از خرید برای شما نگردند تمامی نکاتی که ارائه می‌شوند حاصل تجربه چندین ساله دوستان و همکاران گرامی در این حرفه می باشد ممکن است در بعضی از موارد اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما ما سعی می کنیم به نکاتی بپردازیم که اکثر همکاران گرامی آنها را تایید می کنند فلذا یکی از مراحل مهم در شروع کار نکات مهم خرید زالوها می باشد.

خرید لارو زالو طبی
  1. قبل از خرید زالو فارم و وسایل پرورش زالوی خود را آماده کنید
  2. در قدم اول با تعداد کمتری کار را شروع کنید
  3. پیشنهاد می کنیم حتماً در اولین دوره شروع به فعالیت با فردی که دارای تجربه است مشورت کنید و یا در زمان خرید زالوها از مشاوره و تجربه سایرین نیز استفاده نمایید
  4. زالوی باکیفیت و سالم تهیه کنید
  5. به صورت حضوری زالوها را مشاهده کرده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام کنید
  6. از فروشنده برای سلامت زالوها تضمین بگیرید
  7. بلافاصله بعد از خرید زالوها آنها را به صورت اصولی و طبق آموزش های دریافتی سورت بندی و دسته بندی کنید
  8. سعی کنید زالوها را از استان و یا شهر خود تهیه کنید تا نیاز به طی مسافت طولانی برای زالوها نباشد چرا که باعث کاهش کیفیت و یا تلفات بیشتر در بین زالوها خواهد شد
  9. سعی کنید ابتدای امر از چند نفر استعلام قیمت بازار زالوها را داشته باشید
  10. برای خرید و تحویل گرفتن زالوها از عجله نکنید
  11. و…
خرید لارو زالو طبی

4- چه نوع زالویی (پرورشی-صیدی-وارداتی ) و از کجا بخریم؟

سوال و نکته مهمی که برای خیلی از عزیزان در شروع کار ممکن است ابهام آور و سردرگم کننده باشد این است که چه نوع زالویی را باید خرید و یا از کجا زالو بخریم تفاوت زالوهای پرورشی و صیدی و وارداتی در چه چیزی می باشد و سوالاتی از این قبیل.

اگر این مقاله را از بالا با دقت مطالعه کرده باشید به طور کامل در زمینه نوع زالوهایی که باید خریداری کنید توضیحاتی ارائه شده است در بالا گفته شد که باید زالوهای سالم و یکدست خریداری شود سلامت زالوها باید توسط فرد فروشنده تضمین شده و از لحاظ نوع و نژاد یکدست باشند همچنین از نظر اندازه و سایز ، زالوها باید در یک رنج مشخصی قرار بگیرند غالباً زالوها را بر اساس سایزها خرید و فروش می نمایند به عنوان مثال سایز آرایشی بین ۴ الی ۶ سانت و سایز طبی بین ۶ الی ۹ سانت اندازه گذاری می شوند.

فارم پرورش زالو

البته کلیه مواردی که ارائه می‌شود بایستی در مباحث آموزشی به طور کامل و نکته به نکته به کارآموزان حرفه پرورش و تکثیر زالو ارائه گردد چرا که نکات بسیار زیادی در بحث خرید و فروش و پرورش زالوی طبی و همچنین تکثیر زالو وجود دارد که هر فرد پرورش دهنده به تمامی این نکات باید توجه خاصی داشته باشد تا به دور از هرگونه ریسک و ضرر و زیان بتواند یک دوره پرورش و تکثیر زالو را به اتمام رسانده و سودآوری بسیار مناسبی داشته باشد متاسفانه خیلی از پرورش دهندگان و یا تازه واردین این حرفه در دوره‌های اول شاهد ضررها و تلفات زیادی می گردند که ناشی از عدم دریافت آموزش مناسب و یا مدیریت غلط در پرورش و تکثیر زالوها می باشد.

در ادامه بحث “چه نوع زالویی بخریم” باید به این موضوع بپردازیم که سعی کنید زالوهای وارداتی خریداری نکنید و زالوهای پرورشی یا صیدی چنانچه با کیفیت باشد تفاوتی بین این دو دسته بندی وجود ندارد.

در هر دو صورت بین زالوهای پرورشی و صید شده شاهد زالوهای بی‌کیفیت و یا بلعکس بار زالوهای با کیفیت بوده ایم پس نمی توان تفاوتی بین این دو دسته قائل شد البته بعضی از همکاران به این موضوع تاکید دارند که بایستی زالوهای پرورشی خرید و فروش گردد چنانچه زالوهای پرورشی فروخته شده دارای کیفیت مناسبی باشد پیشنهاد ما نیز در قدم اول و اولویت بالاتر زالوهای پرورشی همکاران می باشد.

خرید لارو زالو و کوکون زالو

5- سایر نکات تکمیلی و مهم در زمینه خرید یا فروش زالو چیست؟

اگر تا اینجا تمامی پاراگراف ها و موارد مهم بالا را به دقت مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که نکات مهم در زمینه خرید و یا فروش زالوی طبی بسیار زیاد می باشد و سعی کردیم به گلچینی از این موارد بپردازیم تا یک فرد پرورش‌دهنده بتواند در قدم های اول به صورت صحیح این کسب و کار را شروع کرده تا ضرر و زیان کمتری را متحمل گردد و یا به سودآوری بیشتری برسد.

قبلاً نیز گفتیم که در دوره های اول از آن جایی که تجربه کافی و کامل در این حرفه را ندارید حتماً از افرادی که دلسوز و باتجربه هستند استفاده نمایید کسانی که واقعاً قصد کمک به شما را دارند اگر چنین باشد براحتی و با خیالی آسوده می توانید بار زالوهای مورد نیاز خود را از هر شهر و منطقه ای تهیه کرده و بعد از رسیدگی دوره کامل ۶ الی ۹ ماهه به سودآوری مناسب برسید و یا چنانچه در بحث تکثیر زالو فعالیت میکنید بعد از یکسال درآمدزایی مناسبی خواهید داشت.

زالوی پرورشی

سعی کنید در شروع کار گول تبلیغات بعضی از افراد و یا شرکت‌ها را نخورده و واقع گرایانه این کسب و کار را شروع کنید هر حرفه و کسب و کاری دارای سختی ها و مشکلات خاص به خود می باشد و پرورش و تکثیر زالو نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد شما بعد از یک الی دو دوره پرورش و تکثیر زالو دارای تجربه کافی و تخصص کامل در این زمینه می باشید و به راحتی می توانید با گسترش و افزایش میزان فعالیت خود به سودآوریهای بیشتر دست یابید و همچنین افراد دیگری را نیز بتوانید در این کسب و کار حمایت کنید…

گروه عمادلیچکو آمادگی خود را برای ارائه بهترین زالوها با تضمین کیفیت و به صورت استریل و بهداشتی اعلام می دارد همچنین چنانچه به دنبال دریافت آموزشهای کامل از صفر تا صد می باشید ما می توانیم شما را یاری کنیم.

قبل از شروع به کار و تا فروش زالوها همراه شما خواهیم بود پیشنهاد می کنیم در ابتدای امر با ما تماس گرفته و از مشاوره های ما به صورت تخصصی بهره مند گردید با شماره درج شده در ادامه همین مطلب می توانید در واتساپ و یا تلگرام و شبکه‌های مجازی با ما ارتباط بگیرید.

مشاوره رایگان پرورش زالو

مهندس عمادآبادی 09172585731 واتساپ – تماس


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *