عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
درآمد و سودآوری پرورش و تکثیر زالو چقدر است؟2022

درآمد و سودآوری پرورش و تکثیر زالو چقدر است؟2022

پرورش زالو در خانه

در این صفحه به طور تخصصی به درآمد و سودآوری پرورش و تکثیر زالو (2022)پرداخته می‌شود و گفته میشود که این مبلغ چقدر است پس همراه ما باشید تا با دید بهتری بتوانید این کسب و کار را انتخاب کنید.

قبل از هر چیزی به این نکته بپردازیم که هیچگاه تحت تاثیر تبلیغات و یا بزرگنمایی های بعضی از افراد و شرکت ها در زمینه میزان سودآوری کلان یک کسب و کار قرار نگیرید.

ما نمیخواهیم بگوییم که این کار سودآور نیست اما متاسفانه افراد تازه کار و بی تجربه فهم غلطی از درآمد زایی و سودآوری این حرفه بدست می آورند و بعد از ورود به این کار و فعالیت در ماههای اول دلسرد شده و این کار را رها می نمایند پس باید با نگرشی صحیح به این کار فعالیت خود را آغاز نمود تا به درآمدهای مناسب نیز در کار پرورش و تکثیر زالو رسید در ادامه بطور کامل به میزان کسب درآمد پرداخته شده است البته تمامی اعداد و ارقام با توجه به تغییر قیمتها ، تقریبی می باشد.

سودآوری پرورش و تکثیر زالو

عقل سلیم حکم می‌کند که برای شروع به کار ابتدا تحقیقات مورد نیاز انجام شود و بعد از اطمینان از میزان سودآوری قدم در این عرصه نهاده شود.

ارائه مشاوره رایگان

سودآوری پرورش و تکثیر زالو

محاسبه میزان درآمدزایی پرورش زالو – برای محاسبه در مورد درآمد زایی و سودآوری پرورش‌ زالو ابتدا باید مشخص کنید که در چه مسیری می‌خواهید قدم بردارید ؟

در کل دو نوع فعالیت در پرورش و تکثیر زالو وجود دارد که هر کدام از این موارد دارای شرایط و سود آوری های متفاوتی می باشند.

5

درآمد زایی تکثیر زالو

برای محاسبه درآمدزایی تکثیر زالو باید به موارد زیر توجه نمود:

در این روش باید زالوی مولد خریداری شده و از این زالوها لارو زالو به دست آید غالباً ضریب تکثیر به ازای هر یک عدد زالوی مولد ۱۵ عدد لارو زالو محاسبه می شود.

افرادی که تکثیر زالو را انجام می‌دهند برای یک دوره ۱۲ الی ۱۵ ماهه زمانبندی کار خود را لحاظ خواهند کرد.

توجه :
موارد و اعداد و ارقام  زیر به صورت تقریبی و فرضی می باشد.

۲۰۰۰ عدد زالوی مولد  = ۱۲ میلیون تومان
( در طول سال قیمت زالو مولد متفاوت است و ما قیمت هر مولد را ۶ هزار تومان فرض گرفته‌ایم )
ظروف پلاستیکی (پت)  به تعداد تقریبی ۵۰  الی ۱۰۰ عدد = ۵۰۰  هزار تومان 
وان پلاستیکی ( پلی اتیلن ) کوچک ۲۰ الی ۳۰ عدد = ۵ میلیون تومان
مخازن آب ۳۰۰ الی ۵۰۰ لیتری = ۵۰۰ تومان 
هزینه انرژی + سایر لوازم = ۲ میلیون تومان

تقریبا می توان گفت به صورت مجموع بیست الی سی میلیون تومان باید برای خرید تجهیزات و وسایل و زالوها و … هزینه کنید البته شما می توانید با تعداد کمتر و با هزینه پایین تر این کار را شروع کنید.

اگر خوشبینانه نگاه کنیم شما می توانید بعد از یک دوره فعالیت در بحث تکثیر زالو  تقریباً  ۳۰ هزار عدد لارو زالو بدست آورید که با فروش آنها می توان مبلغی بین ۳۰ الی ۳۵ میلیون تومان بدست آورید.

البته می‌توان همین زالوها را بعد از نگهداری در سایز طبیعی به فروش رساند که سود چند برابری عاید شما خواهد شد.  یعنی شما می توانید با فروش همین زالوها در سایز بزرگتر که با نام طبی شناخته می شود  تقریباً مبلغ ۹۰ میلیون تومان به دست آورید.

تمامی اعداد و ارقام فوق همگی فرضی بوده و سود ناخالص می باشند چرا که در حین کار ممکن است هزینه های جانبی نیز داشته باشید.

بسته آموزش پرورش و تکثیر زالو

فارم پرورش زالو با چیدمان تخصصی و کاربردی تجهیزات 2

درآمدزایی پرورش زالو

برای محاسبه درآمدزایی پرورش زالو باید به موارد زیر توجه نمود:

پرورش زالو به مدت زمان کوتاه تری نیاز دارید و تقریباً بین ۶ الی ۹ ماه به طول می‌انجامد هر فردی که که پرورش‌ زالو می‌خواهد انجام دهد بایستی زالو را در سایز کوچک مانند بچه زالو خریداری کرده و در مدت زمانی که ذکر شد آنها را به سایز مناسب برای فروش رساند.

 اگر شما ۵۰۰۰ عدد زالوی لارو با قیمت هر زالو هزار تومان خریداری کنید تقریباً پنج میلیون تومان هزینه زالوها خواهد شد.

در این روش بیشتر به ظروف پلاستیکی که با نام پت شناخته می شود نیاز دارید و نیاز به تهیه وان نمی باشد البته می توانید از وان نیز بهره ببرید.

هزینه ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰ عدد = ۳۰۰  هزار تومان
مخزن آب  ۵۰۰ لیتری =  ۷۰۰  الی ۹۰۰ هزار تومان
هزینه انرژی و لوازم جانبی =  ۲ میلیون تومان

مجموع هزینه ای که شما برای شروع به کار نیاز دارید تقریباً ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان می باشد البته هزینه های فوق به دور از هزینه‌های خرید تجهیزاتی مانند کولر گازی و دستگاه تصفیه آب است که در صورت لزوم باید آنها را نیز تهیه کنید.

میزان کسب درآمد

در بحث پرورش زالو هر زالو تقریباً سه الی چهار برابر سودآوری خالص باید برای شما داشته باشد یعنی زالوی لاروی که با قیمت ۱۰۰۰ تومان خریداری شده است باید بین ۳ الی ۵  هزار تومان به فروش برسد.


مختلف پرورش زالو 4

در زمان خرید تجهیزات مراقب این نکته باشید که تمامی تجهیزات ممکن است دارای قیمت های مختلف و برندهای متفاوتی در بازار باشند و همین موضوع در مجموع باعث افزایش یا کاهش میزان سرمایه اولیه خواهد شد.

پس اگر صبور باشید سود پرورش و تکثیر زالو خوب و مناسب می باشد به شرط اینکه تمامی مراحل را به درستی انجام دهید و در زمینه بحث بازاریابی به مشکل بر نخورید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله ها را نیز حتما ببینید :
درآمد پرورش زالو چقدر است؟
آموزش راه اندازی فارم پرورش و تکثیر زالو بصورت کامل و تخصصی
آموزش تکثیر و پرورش زالو و دلایل کچلی کوکون

پرورش زالو دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که از آن جمله می توان به ساعت‌های کاری کم و همچنین بازدهی مناسب اشاره کرد.

برای ثبت نام در کارگاههای تخصصی و آموزشی پرورش زالو با شماره های درج شده در بخش تماس با ما ارتباط بگیرد. ما آموزشهای حضوری بصورت ماهیانه برای علاقمندان برگزار می نماییم.

و پشتیبانی فنی در پرورش زالو 5

emadleechco

‫2 نظر

  • با سلام و عرض ادب خدمت همکار گرامی جناب مهندس عمادآبادی.
    تشکر بابت تایید نظر بنده…
    اگر کسی از دوستان میخواد این کسب و کار رو شروع کنه با دقت این پاراگراف رو بخونه :
    در حال حاظر متاسفانه بعضی از افراد سود جو زالوهای خودشون رو با قیمتهای بالا به فروش می رسونند و از عدم آگاهی تازه وارد ها سو استفاده می کنند.
    ما بارها در گروه تلگرام و صفحه اینستاگرام این موارد رو گوشزد کردیم اما متاسفانه اتفاق میافته که بعضی ها مبالغ سنگینی پرداخت می کنند و …
    مواظب باشید سرتون کلاه نره…

    بنده هاشمی هستم مدیر سایت ایران زالو دات کام.
    اگر خواستید در این زمینه بیشتر آگاهی کسب کنید میتونید در واتساپ یا تلگرام پیام بفرستید.۰۹۱۸۹۶۴۴۴۳۶

    ایران زالو
    iranzalo.com

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *