عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
داروی زالو و دلایل دفرمه شدن زالوها

داروی زالو و دلایل دفرمه شدن زالوها

خرید زالو طبی

در گروه تخصصی عمادلیچکو به مبحث مهم ” داروی زالو و دلایل دفرمه شدن زالوها “ پرداخته میشود با ما باشید تا براحتی و بصورت کاملا رایگان در این زمینه مشاوره دریافت نمایید.

افرادی که در زمینه پرورش و یا تکثیر زالو فعالیت دارند با این موضوع به وفور برخورد می نمایند که بدن بعضی از زالوها از حالت طبیعی خارج شده و به شکل ناهنجاری و یا خروج از فرم طبیعی در می آید.

✔️ دریافت آموزش تخصصی پرورش و تکثیر زالو بصورت گام به گام ✔️


دلایل دفرمه شدن زالوها عوامل مختلفی دارد که اکثر افرادی که دارای پرورشگاه زالو هستند این موارد را مطلع هستند.

دلایل دفرمه شدن زالو ها

داروی زالوها را از کجا میتوان خریداری کرد؟

فروشگاه عمادلیچکو در زمینه راهنمایی و فروش داروهای زالوی طبی و سایر محصولات مرتبط فعالیت می نماید.

بیماری دفرمگی یا بندی شدن و یا تسبیحی در زالوها چگونه برطرف می شود؟

دلیل اصلی این بیماری که منجر به مرگ و میر و تلفات زالوها می شود بعد از تغذیه صورت می گیرد سعی کنید خون سالم و روش مناسبی برای تغذیه انجام دهید در آب حاوی زالوها مقدار بسیار کم عرق نعنا و عرق کاسنی بعد از هر بار تعویض آب بریزید

انواع داروهای زالوها چند نوع می باشند؟

با توجه به نوع بیماری و عامل تلفات می توان داروها را نیز بر آن اساس دسته بندی نمود مانند بیماریهای عفونی – میکروبی – ویروسی و باکتریایی.


سایر اسامی دفرمه شدن بدن زالو :

دفرمه شدن
بند بند شدن
تسبیحی شدن
سوسیسی شدن
حالت ساعت شنی
حالت کمربندی
و…

در زیر لیستی از مهمترین دلایل دفرمه شدن زالوها در زمان نگهداری یا تکثیر آورده شده است.

دلایل دفرمه شدن زالو ها

اصلی ترین دلایل دفرمه شدن زالوها:

– رعایت نکردن بهداشت محیط مزرعه (فارم) (رعایت نکردن بهداشت محیط پرورشی زالو باعث بروز مشکلاتی در سلامت زالوها و حتی ظاهر آنها خواهد شد که دفرمگی یکی از آن موارد بشمار می رود)
– رعایت نکردن بهداشت مراحل خون گیری و زمان تغذیه ( در زمان خون گیری از کشتارگاه و همچنین زمان تغذیه زالوها بایستی به بهداشت موارد ذکر شده نیز مانند مورد قبلی توجه گردد)
– تزریق داروی شیمایی به چارپایان در دامداری های صنعتی و نیمه صنعتی ( که این مورد باعث بروز مشکلاتی از قبیل عدم کیفیت خون و بروز ناهنجاری هایی مانند دفرمگی می شود)

– افزودن مواد شیمایی به خون زمان خون گیری از کشتار گاه جهت جلوگیری از انعقاد خون ( بعضی از افراد در زمان خون گیری به خون تازه آمپول هپارین اضافه می کنند تا مانع از لخته شدن خون شوند در حالی که روشهای دیگری برای جلوگیری از لخته شده خون وجود داشته و استفاده از هپارین باعث دفرمگی و بند بند شدن بدن زالو می گردد)
– عدم رعایت دما و رطوبت و اکسیژن رسانی بعد از تغذیه یا شک دمایی ( شک دمایی یعنی جابجایی زالو بطور ناگهانی از آب یا محیط گرم به سرد و یا بلعکس که موجب بروز چنین مشکلات و عیوبی در زالو می گردد)

– عدم تعویض به موقع آب بعد از تغذیه ( باعث بروز و شیوع بیماریها و احتمالا بندبند شدن بدن زالوی تغذیه شده می گردد)
– تغذیه غیر اصولی ( شامل موارد بسیاری می گردد که پیشنهاد می کنیم محتواهای مربوط به این موضوع را مطالعه نمایید)
– نارسایی بدنی و هضم ناقص بعد از تغذیه و…

دلایل دفرمه شدن زالو ها

چند مورد مهم از موارد دلایل دفرمه شدن زالو ها ارائه شد اگر شما نیز در این مورد اطلاعاتی دارید با ما در میان بگذارید.


داروی زالو

چنانچه بدنبال رفع مشکلات و بیماری های زالوهای طبی خود هستید می توانید از داروی مخصوص زالوهای طبی در سایزهای گوناگون مانند سایز لارو – طبی و مولد استفاده نمایید.

پیشنهاد می کنیم حتما آموزش تخصصی دریافت نمایید تا بصورت صحیح تر و اصولی تر بتوانید در این مورد اقدامات لازمه را انجام دهید.


emadleechco

‫3 نظر

  • نجفی گفت:

    سلام صبح بخیر بله.ممنون میشم اگر راهنمائی بفرمائید

  • مجمدعلی قاسمی گفت:

    سلام، درمحیط تکثیر از وان و خزه استفاده کردیم. منتها پس از 2ماه از کوکون گذاری زالوها با دفرمگی و تلفات مواجه هستیم. علت این تلفات بخاطر چی ممکنه باشه.

    • emadleechco گفت:

      سلام خدمت شما کاربر عزیز.
      این دفرمگی و تلفات بر میگرده به خیلی از آیتم هایی که باید در بحث تکثیر زالو رعایت کرد .که مهم ترین اون بر میگرده به زمان تغذیه زالو و نگهداری های بعد از تغذیه – سوال آیا بعد از پایان کوکون گذاری زالوها را تغذیه کردین یا خیر ؟ الان تو چه مرحله ای هستین ؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *