عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
دوره آموزشی و تخصصی پرورش زالو 2 روش تکثیر و پرورش

دوره آموزشی و تخصصی پرورش زالو 2 روش تکثیر و پرورش

چگونه در شیراز آموزش پرورش زالو دریافت کنیم؟

دوره آموزشی و تخصصی پرورش زالو 2 روش تکثیر و پرورش را با ما تجربه نمایید کسانی که در دوره های آموزشی پرورش زالو شرکت می‌کنند قبل از اقدام به ثبت نام و یا شرکت در چنین کلاسهایی دهها سوال و  ابهام در در سر دارند.

البته اگر فرصت شرکت در دوره های حضوری را ندارید میتوانید از بسته آموزشی تکثیر و پرورش زالو نیز بهره ببرید

دوره آموزشی و تخصصی پرورش زالو

تقریباً بیش از ۹۰ درصد از افرادی که در کلاسهای تخصصی شرکت می‌کنند هیچگونه تجربه عملی در زمینه کسب و کار مورد نظر خود ندارد و به همین دلیل با صرف هزینه قصد فراگیری کسب و کار مورد نظر خود را دارند.

هر کسب و کاری دارای یک سری مزایا و یا مشکلات خاص به خود می باشد و پرورش و تکثیر زالو نیز از این قاعده مستثنا نیست.

چگونه در شیراز آموزش پرورش زالو دریافت کنیم؟

متاسفانه در حال حاضر با توجه به تبلیغات گسترده ای که در این عرصه برای هموطنانمان انجام می گیرد شغل پرورش زالو را به دور از هر گونه سختی معرفی می کنند.

یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب هر شغلی میزان سودآوری آن حرفه ای می باشد که در ادامه همین مقاله بیشتر به آن می پردازیم.


سود پرورش زالو چقدر است؟

در زمینه سوال سود پرورش زالو چقدر است نمی‌توان عدد مشخصی را ارائه داد چراکه هر فردی با توجه به میزان سرمایه خود و همچنین تجربه و یا روش فعالیت به  درآمدها متفاوتی خواهد رسید.

در حالت کلی سود پرورش زالو چنانچه موارد زیر به درستی رعایت گردد چشمگیر بوده و می توان به عنوان یک شغل کامل به این کسب و کار اشاره نمود.

بارز یک مشاور حرفه ای

موارد دخیل در میزان سودآوری پرورش زالو:

نحوه دریافت آموزش ها ( آموزش های کاربردی و حضوری را به شما پیشنهاد می کنیم می توانید از گروه عمادلیچکو بهترین آموزش ها را دریافت کنید)

میزان سرمایه گذاری و نحوه شروع به کار (  همیشه سرمایه گذاری زیاد ضامن سودآوری بالا نیست پس حواستان به هزینه های اولیه باشد)

روش فعالیت (  روش های متفاوتی برای فعالیت در کسب و کار پرورش زالو وجود دارد که این موارد به طور کامل و تخصصی در آموزش ها ارائه می گردد)

مدیریت فرد پرورش دهنده ( نحوه مدیریت فرد پرورش دهنده  در میزان سودآوری و همچنین موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار تاثیر بسیار زیادی دارد)

اصولی و صحیح و فروش برنامه ریزی شده (این مورد نیز بایستی با توجه به تجربه و همچنین اطلاعات اولیه که در آموزش‌ها به فرد کارآموز ارائه میگردد رعایت  شود)

موارد فوق از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در میزان سودآوری پرورش‌ زالو است که اگر ترکیب موارد را به درستی انجام دهیم می توانیم مشاهده سود آوری بسیار خوبی در کسب و کار پرورش زالو باشیم. البته ناگفته نماند که عوامل بسیار زیادی در بحث درآمد زایی کسب و کار پرورش زالو به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در خیر هستند که در این مقاله به آن‌ها اشاره‌ای نشده است.

آیا میدانید : عمادلیچکو دروه های کاملا تخصصی را بصورت حرفه ای برای کارآموزان خود برگزار می نماید و این دوره ها بصورت ماهانه می باشد.


زمان سود دهی پرورش زالو

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد جویای کار پرورش زالو از ما می‌پرسند زمان سود دهی پرورش زالو است.

زمان سوددهی نیز بستگی به عواملی مانند انتخاب مسیر فعالیت ( پرورش زالو یا تکثیر زالو)  و همچنین زمان بندی اصولی نگهداری پرورش و یا تکثیر زالو دارد.

پس توقع نداشته باشید که به طور قطع بر فرض مثال شما بعد از شش ماه فعالیت در این حرفه میزان مشخصی سودآوری داشته باشید با توجه به عواملی که در پاراگراف های بالا به آنها اشاره کردیم می توان انتظار درآمدهای بسیار کم تا  درآمدهای زیاد را از این کسب و کار داشت.

کردن کوکون و شمارش زالوها

دوره آموزشی و تخصصی پرورش زالو

سود پرورش زالو چند هزار تومان در ماه است؟

به شرط اینکه تمامی  اصول نگهداری و پرورش زالو به درستی انجام شود و فرد پرورش دهنده دارای تجربه کاملی در این زمینه باشد بایستی سودآوری بالایی برای این کسب و کار در نظر گرفت.

اما به طور متوسط یک فرد پرورش دهنده زالو ماهیانه مبالغی بین 5 الی 15 میلیون تومان (سال 1402 ) سودآوری بایستی داشته باشد( با حجم متوسط کار ) اعداد فوق تقریبی می باشد و افرادی وجود دارند که کمتر و یا بیشتر از این موارد را داشته اند.

ناگفته نماند که میزان و حجم زالوهای پرورشی ، ابعاد فضای فارم پرورش زالو ، نوع تجهیزات و وسایل ، روش فعالیت ،  محل جغرافیایی فعالیت ،  نحوه بازاریابی و فروش  و… میزان سود آوری بسیار تاثیرگذار هستند.

فارم پروش و تکثیر زالو

افرادی را می شناسیم که در این حرفه ضرر و زیان های سنگین را متحمل شدند و  برعکس کسانی بودند که توانستند درآمدهای بسیار مناسب بالای ۵ الی ۹ میلیون تومان در ماه از حرفه پرورش زالو داشته باشند.

شما نیز در ابتدا باید بدون توجه مستقیم در بحث درآمد زایی این کسب و کار به دنبال فراگیری فوت و فنها و نکات کلیدی این حرفه باشید که پیشنهاد می کنیم در ابتدا آموزش های کاربردی را به صورت تخصصی از گروه عمادلیچکو دریافت نمایید تا بتوانید قدم اول را با اطمینان بردارید.

ما می توانیم شما را از صفر تا صد کار پرورش زالو حمایت کنیم.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *