عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
پرورش زالو چقدر درامد دارد و سود این کار در سال چقدر است؟1401

پرورش زالو چقدر درامد دارد و سود این کار در سال چقدر است؟1401

چگونه در شیراز آموزش پرورش زالو دریافت کنیم؟

آیا می دانید که پرورش زالو چقدر درامد دارد و سود این کار در سال چقدر است؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

پرورش زالو چقدر درامد دارد

افراد زیادی می پرسند پرورش زالو چقدر درامد دارد ؟میزان درآمد تقریبی پرورش و تکثیر زالو به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغییر میباشد اگر با حجم مناسب (تعداد 2000 الی 5000 عدد) شروع کنید تقریبا میتوانید سود مناسبی داشته باشید مبلغی بین 3 الی 5 تومن در ماه.

مورد زیر بعنوان یک نمونه و مثال ارائه می گردد تا بطور تقریبی متوجه شوید میزان سودآوری و درآمد زایی پرورش و تکثیر زالو به چه میزان می باشد.

چگونه در شیراز آموزش پرورش زالو دریافت کنیم؟

پرورش زالو تقریبا 6 الی 9 ماه زمان نیاز دارد و شما باید زالو در سایز کوچک تهیه کرده و بعد از رسیدگی در زمان مناسب که اکثرا بهترین زمان زمستان می باشد به فروش برسانید.

قیمت هر زالوی سایز لارو تقریبا 3000 الی 4000 تومان می باشد.(سال 1401 )
بعد از اینکه زالوها به اندازه مناسب رسیدند با قیمت تقریبی 15000 الی 20000 تومان به فروش می سد.
یعنی برای هر زالو تقریبا 13000 تومان سود ناخالص در مدت زمان 6 ماه عاید شما می گردد اما این سود ناخالص بوده و هزینه های جانبی را باید لحاظ کنید( هزینه ها در ادامه همین مطلب ارائه می گردد)
نکته مهم اینکه هر پرورش زالو و تکثیر زالو دارای تلفات و مرگ و میر می باشد و باید به این نکته هم توجه کنید و از سود خود کم کنید.

میزان درآمد تقریبی تکثیر زالو

میزان محاسبه سودآوری تکثیر زالو نیز مانند پرورش‌ زالو لحاظ می گردد با این تفاوت که در بحث تکثیر زالو سودآوری بیشتر بوده اما حساسیت و ریسک این کار بالاتر است و همچنین احتمال وجود مرگ و میر و یا ضرر و زیان در بحث تکثیر زالو بیشتر از پرورش زالو می باشد پیشنهاد می کنیم توضیحات ادامه این موضوع که در مورد میزان سودآوری تکثیر زالو می باشد را مطالعه کنید.

تکثیر زالو تقریباً نزدیک به یک سال زمان نیاز دارد و شما باید زالو در سایز مولد را تهیه کنید و بعد از رسیدگی تقریباً ۳ الی ۴ ماهه آماده جفت گیری زالوهای مولد باشید زالوهای مولد بعد از جفت گیری تقریباً یک الی دو ماه بعد پیله گذاری کرده و شما پیله ها را می توانید در شرایط مناسب طبق آموزش های دریافت شده نگهداری کنید تا تبدیل به بچه زالو و یا همان لارو زالو شوند قیمت زالوی لارو قیمتی بین ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان ارزش دارد و هر زالوی مولد تقریبا ۳۰ الی ۵۰ عدد بچه زالو در هر بار زایش به وجود می‌آورد.

میزان سودآوری در تکثیر زالو بالاتر است به شرطی که زالوهای مولد شما سالم و جوان باشند و تغذیه مناسبی دریافت کرده باشند تا منجر به جفت گیری بهتر و با کیفیت تر شود و همچنین به دنبال آن باعث زاد و ولد پیله ها و بچه زالوهای درشت تر و بیشتر شود.

در بالا موضوع “پرورش زالو چقدر درامد دارد” مورد بررسی قرار گرفت

میزان هزینه پرورش زالو

میزان هزینه پرورش زالو با توجه به تجهیزات و وسایل بررسی می گردد.

  • هزینه کرایه محل فعالیت (کرایه فارم با ابعاد حداقل 30 متر مربع)
  • هزینه خرید تمامی تجهیزات ( شامل لیست تقریبی که در ادامه ارائه می گردد)
  • هزینه باربری تجهیزات و انتقال وسایل تا فارم پرورش زالو
  • هزینه نصب و راه اندازی بعضی از وسایل ( مانند نصب مخازن – لوله کشی آب و فاضلاب در فارم – نصب کولر گازی – نصب دستگاه تصفیه آب و …)
  • هزینه کارگر (جهت جابجایی و یا فعالیت در فارم پرورش و تکثیر زالو)
  • هزینه انرژی یک دوره کامل ( آب – برق – گاز)
  • هزینه نگهداری ، تعمیر ، تعویض و یا خرید مجدد وسایل
  • هزینه خرید وسایل بسته بندی + هزینه های دریافت یا ارسال زالو / خرید و فروش زالو ( یونولیت – کیسه نخی – باربری و …)
  • هزینه های نامشخص

خرید زالوی لارو و زالوی مولد از عمادلیچکو

مشاوره خرید زالوی لاو و زالوی مولد از گروه عمادلیچکو بهترین گزینه برای شروع به کار و فعالیت در این عرصه می باشد سعی کنید در ابتدای کار با افرادی که دارای تجربه و تخصص در این زمینه هستند مشورت کنید تا به درستی مسیر را انتخاب کرده و در زمان خرید زالو در هر سایزی بار زالوی با کیفیتی را خریداری کنید که منجر به سودآوری بالاتر و زیان کمتر گردد.

تیم عمادلیچکو برای ارائه مشاوره خرید انواع زالوها و همچنین خرید مستقیم این موجود ارزشمند از ما آمادگی خود را اعلام می دارد شما میتوانید از هر منطقه در سطح کشور نسبت به خرید زالوهای مورد نیاز خود با گروه ما ارتباط بگیرید و زالوهای کاملا بهداشتی و استریل را از ما تحویل بگیرید قیمت رقابتی و کیفیت بالای زالوهای عمادلیچکو بعنوان دو شاخصه مهم خرید ارشمند می باشد.

در این صفحه در مورد پرورش زالو چقدر درامد دارد و هزینه ها و … صحبت کردیم


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *