عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو

آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو

تغذیه زالو طبی با خون

چرا باید آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو انجام داد؟ اهمیت و کاربرد آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو چیست؟
برای تغذیه مناسب زالوها روش های بسیار زیاد و متنوعی در بین مردم رواج پیدا کرده است یکی از بهترین و اصولی ترین روش ها که فاقد هر گونه آسیب رسانی به زالو ها میباشد آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو می باشد.
شما می توانید برای تغذیه زالو های خود از روش آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو استفاده کنید آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو دارای قواعد خاصی است که هر فرد پرورش دهنده بایستی از آن مطلع باشد.


در زیر به چند نمونه از مواردی که برای جلوگیری از انعقاد خون استفاده می گردید و دارای مشکلات زیادی بود اشاره شده است که پیشنهاد میکنیم تمامی موارد ذیل را مطالعه نمایید.


برای مدت چند سال افرادی که در زمینه پرورش و تکثیر زالو فعالیت می‌کردند و قصد تغذیه زالو ها را داشتند به روش استفاده از آمپول هپارین بسرعت از انعقاد خون جلوگیری می کردند و بدین طریق زالو های خود را تغذیه می کردند.

میکس خون جهت تغذیه زالوها

هپارین

استفاده از آمپول هپارین دارای مضراتی نیز بود که به زالو ها آسیب می رساند و زالو ها بعد از تغذیه دچار مشکل و دفرمگی می شدند.

میکس خون جهت تغذیه زالوها

گوی ساچمه ای

روش های دیگری که به غیر از آمپول هپارین مورد استفاده قرار می‌گرفت استفاده از ساچمه های شیشه ای و یا اجسام سخت داخل خون بود تا از انعقاد پیدا کردن خون جلوگیری به عمل آورد که استفاده از این روشها دارای معایب بزرگ و غیر قابل جبرانی بود که فرد پرورش دهنده بعد از استفاده متوجه آن می شد.

میکس خون جهت تغذیه زالوها

همانطور که توضیح داده شد همه موارد فوق و همچنین مواردی که سایر پرورش دهندگان استفاده میکنند دارای عیوبی می باشد که  خوشبختانه گروه عمادلیچکو توانسته با نوآوری در این زمینه ، دستگاه و محلول مکملی را ساخته و به بازار ارائه نماید که تمامی موارد و مشکلات فوق الذکر را پوشش داده و امر تهیه خون را آسانتر می کند.

این دستگاه با نام دستگاه ضد انعقاد خون بهمراه محلول مکمل طبیعی بوده و توضیحات تکمیلی را در این صفحه میتوانید مشاده نمایید.

اما چرا دستگاه ضد انعقاد خون به عنوان بهترین روش و فعالیت برای جلوگیری از منعقد شدن خون و همچنین برای تغذیه زالو ها به شمار می‌رود؟

آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو / دستگاه ضد انعقاد خون

مطمئناً هرچقدر شما بتوانید به روشی طبیعی از منعقد شدن خون جلوگیری کنید توانسته اید تغذیه سالم و صحیح را انجام داده و زالوها بعد از تغذیه مشکلات بسیار کمتری خواهند داشت.
استفاده از دستگاه ضد انعقاد خون نیز یکی از روش های کاملا طبیعی بوده که شما بعد از تحویل گرفتن خون تازه و سالم حیواناتی مانند گاو ، بلافاصله نسبت به آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو اقدام کرده و به روشی کاملاً صحیح و طبیعی از منعقد شدن خون جلوگیری به عمل می‌آورید.

دستگاه آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو

افرادی که می‌خواهند از دستگاه ضد انعقاد خون استفاده کنند و تغذیه زالو را به درستی و صحیح انجام دهند مطمئناً نیاز به آموزش مختصر و ابتدایی در این زمینه دارند تا بتوانند به تجربه مناسب در این زمینه برسند.


پیشنهاد میکنیم برای فعالیت در زمینه تغذیه زالو از دستگاه ما استفاده کنید تا بتوانید با خیال آسوده تغذیه سالم و اصولی داشته باشید.
این دستگاه دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی می‌باشد که می‌تواند کار نگهداری خون و همچنین آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو  جهت جلوگیری از انعقاد آن را به درستی انجام داده و از آلودگی خون به طور کامل جلوگیری به عمل می آورد.
شما می توانید در این زمینه جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه پشتیبانی ما تماس بگیرید و یا راه های ارتباطی درج شده در قسمت تماس با ما را امتحان کنید.

میکس خون جهت تغذیه زالوها


این نکته را باز یادآوری می‌کنیم که هر چقدر بتوانید خونی سالم تر به زالو های خود بدهید و تغذیه سالم تری داشته باشید مطمئناً تلفات کمتر و بازدهی بسیار بالاتری خواهید داشت.

پس از داروهای شیمیایی جهت جلوگیری از انعقاد خون استفاده نکنید.

از ظروف کثیف جهت نگهداری و یا سایر موارد مرتبط با خون استفاده نکنید.

پس فعلا آماده سازی خون مناسب برای تغذیه زالو (دستگاه + محلول مکمل ) برای تغذیه زالو بعنوان بهترین و کارآمدترین روش می تواند کاربرد داشته باشد.


emadleechco

‫6 نظر

  • یوسف گفت:

    خون از کجا تهیه کنیم

  • علی علیزاده گفت:

    سلام
    کشتارگاه تا مجوز از بهداشت نداشته باشید خون نمیده،مجوز گرفتن از بهداشت هم باید پروانه کسب از شیلات و اداره کشاورزی و منابه طبیعی و….. داشته باشید که حدودا ۸ ماه طول میکشه، تا اون موقع باید چیکار کرد؟
    منتظر پاسخ هستم
    تشکر

    • emadleechco گفت:

      سلام وقت بخیر
      تنها راه اینکه خون را از شرکت ها و افراد معتبر تهیه نمایید
      الان هم با توجه به محدود شدن رفت و آمدها فقط میتوانید خون را از شهرهای نزدیک محل سکونت تهیه کنید
      اگر شرایط رفت و آمد در کشور محدود نبود ما هم یکی از عوامل تهیه و عرضه خون در کشور هستیم .

      هر گونه سوال یا مشکلی راجع به تغذیه داشتید از طریق وب سایت عمادلیچکو درخواست دهید
      موفق باشید /عمادابادی

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *