عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
خرید زالوی طبی برای زالو درمانی 7 الی 9 سانت

خرید زالوی طبی برای زالو درمانی 7 الی 9 سانت

خرید زالو

خرید زالوی طبی برای زالو درمانی را چگونه انجام دهیم؟ (سایز 7 الی 9 سانت ) چگونه زالوهای طبی را پرورش یا نگهداری کنیم؟ بازار فروش بر چه اساسی می باشد؟

هیرودین چیست ؟
خرید زالوی طبی برای زالو درمانی

آیا میدانید زالو در حین تغذیه ماده ای موسوم به هیرودین را وارد بدن میزبان می کند؟

نحوه تزریق هیرودین توسط زالو

زالو قبل از مکش محل را بی حس کرده و یک ماده پروتئنی متشکل از 65 اسید آمینه را ارسال می نماید که یکی از قویترین مواد ضد انعقاد طبیعی در جهان می باشد برای اولین بار در سال 1884 میلادی یک فیزیولوژیست بریتانیایی این ماده را کشف کرد که با تکنولوژی روز این ماده در حجم زیاد تولید می شود و تحت عنوان لیپرودین برای درمان مشکلات انعقادی به کار می رود .

تاثیرات هیرودین

در یک مقاله پژوهشی پزشکی در مورد هیرودین چنین نوشته شده :
” ماده آنتی‌کوآگولان که در بزاق زالو وجود دارد باعث رقیق شدن خون و باز شدن عروق بسته و به ‌طبع افزایش خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی می‌شود که در شمار کثیری از کلینیک‌های معتبر اروپا و آمریکا برای استفاده‌های پزشکی کاربرد دارد”

هیرودین چیست ؟
خرید زالوی طبی برای زالو درمانی

مراقبت و پانسمان بعد از زالو اندازی چگونه است؟

بهتر است پس از آنکه زالو موضع را رها کرد بگذاریم خونروی به مدت 10 الی 20 دقیقه ادامه پیدا کند و سپس پانسمان انجام شود.
بعضی از مردم از این خونریزی می ترسند و تلاش می کنند جلوی آن را بگیرند این ترس تا حدودی بی مورد است و معمولا حدود 4 تا 8 ساعت خون ریزی کم کم ادامه دارد.

مکانیسم ضد انعقادی آب دهان زالو به خاطر داشتن ماده ای بنام هیرودین به گونه ای است که مانع ایجاد لخته روی زخم می شود.
این ماده ضد انعقاد دیواره رگها و مویرگها را می شوید و ناچار باید از همان محل نیش خارج شود تا زمانی که این ماده در خون انسان وجود دارد خون ریزی بند نخواهد آمد.

هیرودین چیست ؟
خرید زالوی طبی برای زالو درمانی


روشهای بند آوردن خون

بهتر است بیمار سرپا نایستد و استراحت کند و از شربت هایی مانند شربت زعفران , آب انار شیرین , شربت گلاب , و بید مشک و شربت تخم شربتی و تخم بالنگو و آب میوه های طبیعی تناول نماید. ولی در صورت کم خونی یا رقت بیش از حد خون بیمار یا احساس ضعف و ناتوانی در بیمار ، پس از رها شدن زالو از موضع , محل را با زردچوبه و عسل پانسمان کنید.”

زالو درمانی مثل حجامت و فصد یا زخم های سطحی دیگر نیست , به علت آنزیم هیرودین موجود در بزاق زالو خون رقیق شده و انعقاد خون در موضع به آسانی صورت نمی پذیرد و به همین دلیل باید حتما از مواد بند آورنده خون به همراه کمی فشار , اقدام به بند آوردن خون بنمائید.

نگهداری زالوی طبی

خرید زالوی طبی برای زالو درمانی

خرید زالوی طبی بصورت آسان و تضمینی از طریق تماس با ما صورت می گیرد. تیم ما تولید و فروش انواع زالوهای طبی و استریل را انجام می دهد.سریعترین روش خرید زالو بصورت آنلاین می باشد.

نحوه نگهداری و پرورش زالوی طبی در خانه برای زالو درمانی

چنانچه قصد دارید زالوها را برای مدتی نگهداری کنید بهتر است نحوه صحیح نگهداری این موجود ارزشمند را بدانید تا موجب تلفات و بیماری در آنها نشوید. ناگفته نماند که زالوهای طبی را بصورت گرسنه زمان زیادی نمی توان نگهداری نمود. تقریبا یک ماه بعد از آمادگی زالوها برای گزش می توان آنها را نگهداری کرد.

روش صحیح پرورش و یا نگهداری را از ما بپرسید…


خرید زالوی طبی برای زالو درمانی را چگونه انجام دهیم؟

زالوی طبی درشت در سایز 7 الی 9 سانت می باشد و در بالا اشاره کردیم که چگونه این موجود را می توانید تهیه کنید.

بازار فروش بر چه اساسی می باشد؟

راحت ترین و سریعترین روش فروش در مراکزی مانند عطاریها ، مراکز طب سنتی و مراکز زالو درمانی می باشد خرید زالوی طبی برای زالو درمانی در این مراکز صورت می گیرد

emadleechco

یک نظر

  • مهران صمصامیان گفت:

    باسلام
    مطالب بسیار مفید و کاربردی بود. ممنون از زحماتتون

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *