عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
نکات ساده اما مهم تهیه تجهیزات پرورش زالو

نکات ساده اما مهم تهیه تجهیزات پرورش زالو

چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟

آیا از نکات طلایی برای خرید و تهیه وسایل و همچنین تجهیزات پرورش زالو که باید به آنها توجه خاصی داشت اطلاعی دارید؟ به نظر شما چه نکاتی برای تهیه وسایل پرورش زالو مهم میباشد؟

در این مقاله سعی می کنیم به مطالب ساده اما مهمی پردازیم که گفتن آنها خالی از لطف نیست و مطمئن باشید اگر این موارد را رعایت کنید بهتر می توانید برای شروع کار خود قدم بردارید.

65

جهت خرید وسایل پرورش زالو عجله نکنید

اولین نکته‌ای که بایستی به آن اشاره کرد این است که نباید برای خرید تجهیزات عجله کرده و سعی کنید بعد از اطلاع دقیق از کم و کیف خرید این وسایل ، نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

تعداد ، نوع و جنس مناسب

موضوع بعدی در مورد نوع و همچنین جنس و تعداد خرید این وسایل می باشد بارها شاهد این موضوع بودیم که بعضی از عزیزانی که قصد ورود به این حرفه را دارند در ابتدا کلیه تجهیزات را خریداری کرده و بعد به دنبال دریافت آموزش هستند که این کار اشتباه می باشد چرا که بعد از دریافت آموزش متوجه می شوند بعضی از وسایل را باید تعویض کنند و یا تعداد خریداری شده کم و یا زیاد می باشد.

1

خرید از محل زندگی خود

در خرید تجهیزات و وسایل برای راه اندازی فارم پرورش زالو نیاز نیست تا به شهرهای دیگر سفر کنید تقریبا تمامی وسایل مورد نیاز شما در شهرتان یافت می شود پس هزینه‌های بیهوده برای سفر و کرایه بار پرداخت نکنید.

خرید بهترین گزینه بعد از بررسی بازار

در بازار وسایل مورد نیاز را با دقت بررسی کنید و بهترین گزینه ها را که در آموزش ها به شما ارائه می شود تهیه نمایید سعی کنید وسایلی را که از اهمیت بالاتری برخوردار هستند از جنس مرغوب تهیه کنید تا در حین کار به مشکل بر نخورید.

تهیه تعداد مناسب با توجه به حجم کار

با توجه به میزان و حجم فعالیت خود تعداد مناسبی از وسایل را خریداری کنید که این نکته را در آموزش ها می توانید به درستی دریافت کنید ناگفته نماند که ما در کارگاه‌های حضوری خود به طور دقیق و مفصل به تمامی موارد ذکر شده به صورت موشکافانه می پردازیم و علاقه مندان این حرفه را به صورت تصویری راهنمایی خواهیم کرد.

اما برای شروع به کار بایستی چه تجهیزاتی را برای پرورش زالو و یا تکثیر را خریداری کرد.

مکان مناسب جهت پرورش زالو

تجهیزات مورد نیاز جهت پرورش زالو

ما در مقالات متعدد سعی کرده‌ایم لیستی از تجهیزات پرورش زالو مورد نیاز را برای اطلاع شما عزیزان ارائه نماییم البته ناگفته نماند که بهتر است وسایل و تجهیزات از مهمترین وسیله تا کوچک ترین وسیله را با دقت در کارگاه‌های حضوری و کلاس‌های آموزشی از اساتیدی که این شغل را به شما می آموزند بپرسید تا اطلاعاتی دقیق تر و بروز تر در این زمینه داشته باشید.

در صورت کلی میتوان به طور خلاصه به مهمترین موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه تصفیه آب – کولر گازی – مخزن آب سه لایه – قفسه بندی ها – وانها – پتها – دستگاه تهویه هوا – دستگاه اکسیژن ساز – دستگاه سختی سنج – روپوش کار – لوله و اتصالات آب و فاضلاب – و….

البته لیست فوق کامل نمی باشد و با توجه به نحوه و نوع فعالیت شما این وسایل متفاوت می باشد پس در اولین قدم این وسایل را با عجله خریداری نکنید.

نحوه راه اندازی مزرعه پرورش زالو آذربایجان غربی

قیمت تجهیزات پرورش زالو

خیلی از دوستان به دنبال دریافت قیمت این تجهیزات و وسایل هستند تا کار خود را شروع کنند مطمئنا شما نیز در جریان هستید که وسایل خریداری شده در اقصی نقاط کشور دارای قیمت های متفاوتی می باشد و امروزه با توجه به نوسانات بازار نیز نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را ارائه داد.
اما به طور خلاصه باید گفت که برای شروع کار با تعداد محدود بایستی حداقل مبلغ ۳۰ میلیون الی ۴۰ میلیون تومان را برای خرید تجهیزات هزینه کنید.

پیشنهاد می کنیم که از صفر تا صد آموزش پرورش و تکثیر زالوی طبی را به صورت تخصصی و خصوصی در کارگاه‌های حضوری و غیر حضوری ما تجربه کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر و دلگرمی از پشتیبانی ما در این زمینه به موفقیت برسید.

فروش زالو در سایزهای مختلف از عمادلیچکو

جهت کسب مشاوره های مناسب می توانید از تیم تخصصی عمادلیچکو بهره ببرید.
در این کارگاهها سعی می کنیم به تعداد محدودی افراد و علاقمند اطلاعات کاربردی ارائه دهیم تا ایشان بتوانند با اطمینان و بصورت تضمینی در این زمینه به موفقیت و سودآوری برسند امیدواریم شما را در این کلاسها ملاقات کنیم.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *