عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
آموزش قرنطینه زالو 4 تا 10 سانت(اشتباهات و نکات مهم)

آموزش قرنطینه زالو 4 تا 10 سانت(اشتباهات و نکات مهم)

پرورش زالو طبی

آموزش قرنطینه زالو 4 تا 10 سانت(اشتباهات و نکات مهم) یکی از اصول اصلی فراگیری این حرفه بشمار می رود که براحتی میتوانید این موارد را از ما دریافت کنید.

آموزش قرنطینه زالو

هر فردی که در زمینه پرورش و تکثیر زالو فعالیت می کند بایستی نکات و قواعد آن را به درستی رعایت کنند اشتباهات در قرنطینه زالو باعث به وجود آمدن بیماریها و تلفات زیاد در بین زالوها و همچنین شایع شدن انواع بیماری ها در بین زالوهای درحال قرنطینه می شود.

در قرنطینه زالو 2

در زیر به مواردی اشاره شده است که در مورد اشتباهات در قرنطینه زالو می باشد و مطمئناً اکثر مواردی که منجر به ضرر و زیان و یا بازدهی کم در قرنطینه و یا بعد از قرنطینه می‌شود ناشی از کوتاهی در مورد موضوعات زیر می باشد:

عدم توجه به امر بهداشت

بارها در زمینه بحث رعایت بهداشت در قرنطینه و یا در امر پرورش و تکثیر زالو شنیده اید شما بایستی امر بهداشت را به درستی و به صورت وسواس گونه رعایت کنید. بهداشت فردی ، بهداشت فارم و بهداشت تجهیزات سه شاخه اصلی این موضوع هستند.

چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟

کوتاهی در تعویض بموقع آب

اگر آب به هر دلیلی که باید سر موقع عوض شود آن را تعویض نکنید مطمئناً ضرر و زیان دامن شما را خواهد گرفت یا به صورت بیماری و یا به صورت تلفات زالوها .

سلامت آب بطور مستقیم با سلامتی زالوها ارتباط دارد پس بسیار به موضع سلامتی و بهداشت آب توجه نمایید.

در قرنطینه زالو 3

عدم سورت زالوها در موارد مختلف

دسته بندی نکردن زالوها از بابت نژاد ، سایز ، گرسنه و سیر بودن ، بیمار و سالم بودن و…. لطمه بزرگی به میزان بازدهی کار خواهد زد.

اشتباه بزرگی که بعضی ها آن را مرتکب می شوند در مورد بحث دسته بندی یا سورت بندی زالو ها از جنبه های مختلف می باشد شما باید زالو های خود را به درستی دسته بندی کنید تا مدیریت صحیح تری بر روی آنها داشته باشید.

در قرنطینه زالو 5

استفاده از وسایل غیر اصوالی

در بعضی از فارم ها مشاهده می شود که دوستان از وسایل غیر استاندارد و یا غیر اصولی برای بحث پرورش و یا نگهداری و قرنطینه زالوها استفاده می کنند استفاده از این وسایل باعث بروز مشکلات و یا ضرر و زیان خواهد شد پس از وسایلی که به صورت روال عادی باید استفاده کنید بهره ببرید.

انجام کارهای غیر مرسوم در قرنطینه

هیچ موقع در برخورد با مواردی که در مورد آنها اطلاعاتی ندارید خودسرانه عمل نکرده و سعی کنید از افرادی که در این زمینه تجربه دارند استفاده کنید. مشورت کردن و یا دریافت مشاوره میتواند کمک بزرگی به رفع مشکل و یا دور زدن آن داشته باشد.

گروه عمادلیچکو ارائه مشاوره رایگان را برای تمامی علاقمندان انجام می دهد.

رفت و آمد افراد متفرقه در قرنطینه

این کار بسیار اشتباهی می باشد که افراد متفرقه را وارد فارم کنید چرا که باعث بروز مشکلاتی از جمله عدم رعایت بهداشت ، عدم کنترل بر روی فارم و قرنطینه خود و همچنین زیر سوال رفتن مدیریت کاری شما می شود پس به هیچ عنوان افراد متفرقه را وارد فارم و بخصوص قرنطینه نکنید.

در قرنطینه زالو 4

عدم رعایت دما ، رطوبت و نور مناسب

مشخص است که رعایت نکردن مواردی مانند دما و رطوبت و همچنین نور صحیح می‌تواند تأثیر شدیدی در بازدهی مثبت و یا منفی در فارم شما داشته باشد پس این نکته را نیز توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

مطمئنا اشتباهات در قرنطینه زالو شامل موارد دیگری نیز می شود که خود شما باید حواستان به این موارد باشد.

آموزش پرورش زالو با روشهای جدید

علاقمندانی که دوست دارند پرورش و تکثیر موجود ارزشمند زالو را فرا گیرند بهترین زمان ممکن همین حالا می باشد در ابتدا با ما تماس بگیرید تا در این باره صحبت کنیم.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *