عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
آموزش نگهداری زالو و تشخیص کیفیت زالوها برای زالو درمانی

آموزش نگهداری زالو و تشخیص کیفیت زالوها برای زالو درمانی

تفاوت زالوی پرورشی و وارداتی در چیست؟

آموزش نگهداری زالو و تشخیص کیفیت زالوها برای زالو درمانی باید بدرستی انجام گیرد تا بهترین نتیجه در این مورد بدست آید گروه عمادلیچکو ارائه دهنده آموزش و مشاوره تخصصی و فروشنده زالو می باشد.

زالو طبی

با مقاله ای جدید با نام چطور کیفیت زالوها را برای زالو درمانی تشخیص دهیم در خدمت شما عزیزان هستیم.
زالو درمانی به خاطر ارزش بسیار زیاد خود روز به روز جایگاه بهتر و مستحکم تری در بین جوامع و کشورهای مختلف پیدا می کند.

نگهداری زالو و تشخیص کیفیت زالوها برای زالو درمانی

از اصلی ترین شاخه‌های مصرف زالوی طبی می‌توان به زالو درمانی اشاره کرد و تقریبا اکثر زالوهایی که به مصرف می رسند در طب سنتی به صورت زالو درمانی می باشد.
روش های دیگری نیز برای مصرف زالوهای تولید شده در بازار وجود دارد که به عنوان مثال می‌توان به تولید فراورده های زالو اشاره کرد.

زالو درمانی انسان

یکی از پرکاربردترین مصرف زالو برای درمان و زالودرمانی انسان می باشد که امروزه در دنیا بسیار پر کاربرد می باشد.

9802 11

زالو درمانی حیوانات

زالو درمانی حیوانات برای مواردی مشابه انسان استاده می گردد اکثرا برای حیواناتی مانند اسب و گاو و حیوانات خانگی و … می باشد.

12

اما شما به عنوان یک فردی که می خواهید در زالو درمانی فعالیت نماید تا چه حدی از یک زالوی طبی اطلاعات کاربردی و فنی دارید و چگونه کیفیت یک زالوی طبی را تشخیص می‌دهید؟
برای پاسخ به این سوال باید این موضوع را مشخص کرد که:
کیفیت یک زالوی طبی از دیدگاه های مختلف سنجیده می‌شود ما چند نمونه از این موارد را در زیر لیست کرده ایم.


موارد سنجش کیفیت زالوها در زالو درمانی:

– کیفیت بر اساس سلامت زالوها ( زالوها نباید هیچگونه بیماری ، بی حالی و موارد مشکوک را در خود داشته باشند و یک فرد متبحر با نگاه کردن باید متوجه این موارد گردد )
– کیفیت بر اساس نژاد زالوها ( در کشور ما تقریبا از 3 نوع زالوی خاص که همگی طبی هستند استفاده می گردد )
– کیفیت بر اساس میزان گیرایی و ارزش طبی زالوها ( اگر زالوها بیمار باشند و یا تنش و استرس داشته باشند گیرایی ندارند در غیر این صورت زالوهایی که گیرایی ندارند گرسنه نیستند )
– کیفیت بر اساس سایر پارامترها ( مواردی مانند اختلاط زالوها بر اساس سایز و نژاد و … )

با توجه به مواردی که در فوق به آنها اشاره شد می‌توان چنین استدلال کرد که حتما یک زالو درمانی مناسب باید تمامی موارد اشاره شده در لیست بالا را داشته باشد تا به عنوان یک زالو درمانی با کیفیت بتوان بدان اشاره کرد.

کیفیت زالوها را برای زالو درمانی تشخیص دهیم؟

مشخص است که فرد زالو درمان باید از زالوهای طبی تخصص و اطلاعات مناسبی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو در این زمینه فعالیت کرده و درمان‌های مناسبی را انجام دهد.
زالوهایی که خریداری می شوند باید از سلامت مناسبی برخوردار بوده و همچنین گیرایی و گزش خوبی داشته باشند.

اگر زالوها را از نژادهای نامرغوب و یا متفرقه تهیه کنید مطمئناً به نتیجه مطلوبی نخواهید رسید و مطمئنا تمامی مراکز زالو درمانی و پزشکان طب سنتی این مورد را بدرستی واقفند که بایستی از نژادهای معروفی مانند هیرودومدیسینالیس و هیرودواورینتالیس استفاده نمایند.

افرادی که به دلایل مختلف به مراکز زالو درمانی مراجعه می کنند به نیت سلامتی در زمینه بیماری های مربوط به خود به این مراکز رجوع می کنند پس نباید با کوتاهی و یا سهل انگاری در این مورد باعث تبلیغات منفی در رشته زالو درمانی شد.

خوشبختانه امروزه در سطح کشور تقریباً تمامی فعالان حرفه پرورش و تکثیر زالوی طبی از نژادهای معروف و با کیفیت استفاده کرده و این نوع زالوها را پرورش و تکثیر می نمایند.
پس نباید در این زمینه جای نگرانی باشد ولی سایر پارامترها و مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم هنوز به قوت خود باقی هستند و فرد زالو درمان باید به موارد بالا اشراف کامل داشته باشد.

زالو درمانی حرفه ای است که نیاز به تخصص و همچنین تبحر خاصی داشته و نباید هر کسی در این زمینه فعالیت کند چرا که با سلامت مردم و اجتماع سروکار دارد و حتما اگر قصد ورود به این حرفه را دارید آموزشهای مناسب را دریافت کرده و مدارک و مجوزهای مربوطه را اخذ نمایید.

6

ما در زمینه فروش انواع زالوهای طبی در سایز های مختلف در سطح کشور و استان های مختلف به نحو احسن فعالیت می کنیم پیشنهاد می کنیم تا با شماره های درج شده در بخش تماس با ما راه های ارتباطی را امتحان نمایید.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *