عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
آموزش پرورش زالو در خانه توسط تیم عمادلیچکو

آموزش پرورش زالو در خانه توسط تیم عمادلیچکو

کلاس پرورش زالو

آموزش پرورش زالو در خانه توسط تیم عمادلیچکو با اطلاعات به روز در سال جدید خدمت تمامی هموطنان عزیز ارائه میگردد علاقه مندانی که قصد راه اندازی و فعالیت اقتصادی و همچنین کارآفرینی را دارند یکی از انتخابها پرورش‌زالو می باشد.

درآمدزایی پرورش زالو به اندازه ای می باشد که می توان بعنوان یک شغل کامل و یا حتی بهتر از آن درآمدها و سود آوری های مناسبی داشته باشیم اما نباید توقع داشت که افراد بی تجربه و یا کسانی که اطلاعات فنی درستی ندارند بتوانند در این حرفه به موفقیت برسند.

ما در ادامه به صورت کاربردی در مورد پرورش زالوی طبی بیشتر صحبت خواهیم کرد پس این صفحه را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید از مهمترین نکاتی که در این حرفه بایستی فرا بگیرید بهره مند شوید.


پرورش زالوی طبی چگونه است؟

آیا میدانید پرورش زالوی طبی چگونه است؟ در حالت کلی وقتی شما می خواهید از ابتدا کار را شروع کنید بایستی پرورش و یا تکثیر زالو را انتخاب نمایید.

آموزش پرورش زالو در خانه

پرورش زالو یعنی اینکه شما زالوهای سایز کوچک مانند لارو زالو را خریداری کرده و بعد از رسیدگی ۶ ماه الی ۹ ماه آنها را در سایزهای بزرگ مانند سایز طبی به فروش برسانید

در حالت کلی اگر بتوانید بدرستی این کار را انجام دهید سودآوری و درآمدزایی بسیار مناسبی را می توانید داشته باشید اما چرا بعضی از افراد در این عرصه موفق نمی‌شود ما در ادامه این مطالب به این موضوع هم خواهیم پرداخت پس با دقت محتوای این صفحه را مطالعه کنید.

1 1

در قدم اول باید بتوانید زالوهای باکیفیتی را تهیه کنید خرید زالوی با کیفیت یکی از مهمترین مراحل برای موفقیت بیشتر و درآمدزایی بالاتر می باشد چرا که اگر زالوی بی‌کیفیت بخرید ممکن است در ابتدای امر با تلفات و مرگ‌ و میر زالوها مواجه شوید و یا مشکلاتی از این قبیل گریبانگیر حرفه شما گردد

پس دقت کنید که از افرادی که دارای بار زالوی باکیفیت هستند زالوهای مورد نیاز خود را تهیه کنید و بعد از آن مراحل بعدی را انجام دهید.

قدم دوم در پرورش زالوی طبی آمادگی فارم زالو و وسیله‌های مورد نیاز می باشد البته ناگفته نماند که شما باید قبل از خرید زالو ها مناسب برای فعالیت خود در پرورش زالو داشته باشید به این فضا فارم پرورش زالو گفته می شود.

981001 5

قدم سوم شروع به کار با قرنطینه زالوهای تازه خریداری شده است  یعنی اینکه شما زالوهای خریداری شده خود را در شرایط خاص در فارم پرورش زالوی خود نگهداری کنید تا از سلامت آنها مطمئن شوید شرایط قرنطینه بدین حالت است که شما باید زالوها را در دمای تقریباً ۱۵ الی ۱۷ درجه سانتیگراد و در آب سالم نگهداری کنید بهتر است در قرنطینه زالوها داخل ظرفهای۳ الی ۵ لیتری و با تعداد  زالوی محدود  داخل هر ظرف این کار را انجام دهید و هر روز آب  ظرف ها را تعویض کنید البته بحث قرنطینه زالوها دارای نکات بسیار زیادی می باشد که پیشنهاد می کنیم در سایر مقالات این سایت که به طور تخصصی تر و کامل تری به آن موضوع پرداخته ایم مطالعات مورد نیاز صورت پذیرد.

بعد از سپری شدن قرنطینه زالوها که تقریباً ۲۰ الی ۳۰ روز طول می‌کشد باید زالوها را تغذیه کنید تغذیه کردن زالوها از خون چهارپایانی مانند گاو صورت می پذیرد یعنی شما باید خون سالم و تازه از کشتارگاه گاو تهیه کرده و در اختیار زالوها قرار دهید پیشنهاد می کنیم که نحوه تغذیه اصولی را از ما فرا بگیرید چنانچه بتوانید تغذیه صحیح و کامل برای زالوها داشته باشید میتوانید شاهد رشد و سلامت زالوها در ماه‌های آینده باشید ناگفته نماند که شما هر دو الی چهار ماه یک بار نیاز دارید تا از کشتارگاه خون تهیه کنید.

بعد از تغذیه مناسب زالوها باید آنها را دوباره در شرایطی مانند قرنطینه اول که توضیح داده شد نگهداری کنید با این تفاوت که دما بایستی  کمی بالاتر باشد. اگر بتوانید چند دوره این کار را انجام دهید به درستی توانستید پرورش‌ زالو را از صفر تا صد انجام دهید و زالوهای کوچک را به سایز بزرگ برسانید و در زمان مناسب با قیمتی بالاتر به فروش برسانید.

5

آموزش پرورش زالو در خانه pdf

در ادامه این مطلب می توانید آموزش پرورش زالو در خانه را به صورت فایل pdf دریافت نمایید البته ناگفته نماند که آموزش پرورش زالو دارای نکات بسیار زیاد میباشد که در قالب یک فایل pdf نمی‌توان آنها را ارائه نمود اما پیشنهاد میکنیم جهت دریافت آموزشهای تخصصی و یا مشاوره های رایگان با ما حتما تا بتوانیم بهتر و صحیح تر شما را راهنمایی کنیم.


 نکات مهم نحوه پرورش زالو در خانه

با توجه به توضیحاتی که در بالا در زمینه نحوه پرورش زالو در منزل ارائه شد شما به عنوان یک فرد فعال در این حرفه حتماً باید به نکات زیر توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید:

  1. دوره اول را با حجم کم و با حداقل سرمایه شروع کنید این دوره به صورت آزمایشی می باشد.
  2. برای شروع به کار عجله نکنید چراکه دریافت اطلاعات و یا مشاوره مناسب می تواند درصد موفقیت شما را چند برابر کند.
  3. مطالعات خود را در این زمینه زیاد کنید تا بتوانید با دید بهتری در این حرفه فعالیت نمایید.
  4. حتماً آموزش ببینید چرا که در  سایتها و یا حتی کتاب‌هایی که مطالعه می کنید تمامی اطلاعات به صورت کامل و کاربردی ارائه نمی‌شود.
  5. بهتر است اول با پرورش کار خود را شروع کنید و بعد از دریافت تجربه وارد تکثیر زالو شوید.
  6. نکته بسیار مهم در حین فعالیت رعایت بهداشت و همچنین مدیریت و زمانبندی صحیح می باشد که باعث موفقیت شما و درآمدزایی بالا خواهد شد.
  7. از دخالت سایر افراد جلوگیری کنید و سعی کنید از افرادی که دارای تجربه و تخصص کامل هستند کمک بگیرید.
  8. همزمان با شروع به کار به دنبال بازاریابی یا فروش زالوهای خود باشید. 
  9. و…
سایت خرید زالو

آموزش پرورش زالو طبی در منزل

همانطور که در آموزش پرورش زالوی طبی در منزل توضیح داده شد رعایت نکات فوق می تواند کمک بسیار بزرگی به موفقیت یک فرد در این حرفه نماید تفاوتی نمی‌کند که شما چه جنسیتی دارید و یا در چه سن و سالی می خواهید این کار را انجام دهید اصل قضیه تسلط شما به مدیریت صحیح و زمان بندی مناسب برای قرنطینه و تغذیه زالوها می باشد

توجه ویژه شما به سلامت زالوها می تواند درصد سودآوری شما را بالا ببرد چرا که میزان تلفات کم در هر روز می تواند در مدت زمان طولانی چند ماهه باعث ضرر و زیان های سنگین شود

شما باید به نوعی فعالیت کنید که سودآوری خود را به حداکثر رسانده و ضرر و زیان را حداقل نمایید با رعایت نکات مهم آموزشی که در دوره ها و کلاس های آموزشی دریافت می کنید حتماً به موفقیت خواهد رسید اما آموزش فقط به صورت تئوری نمی تواند باعث موفقیت شما شود چرا که دریافت مشاوره و پشتیبانی های یک فرد می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در این حرفه گردد

حتماً از این پیشنهاد استفاده کنید سعی کنید برای  رسیدن به درآمد زایی بالا در این حرفه عجله نکنید چرا که باید قدم به قدم رشد نمود شما یک الی دو دوره باید با حجم کم کار کنید تا بتوانید به تجربه و تخصص مناسب برسید.

بنر مشاوره رایگان پرورش زالو

آموزش پرورش زالو در خانه

گروه عمادلیچکو آمادگی خود را جهت ارائه آموزشهای تخصصی پرورش و تکثیر زالو در منزل اعلام می دارد پس به راحتی و با خیال آسوده از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید و چنانچه مایل بودید  در کلاس های ما حاضر شوید تا بتوانید با تضمین موفقیت به درآمد زایی بالا برسید.


فیلم آموزش پرورش زالو در خانه

بعضی از افراد به دنبال فیلم آموزش پرورش زالو در منزل هستند اما این نکته را توجه نمی کنند که با مشاهده یک فیلم چند دقیقه ای نمیتوان صفر تا صد آموزش پرورش زالو در خانه را فرا گرفت شما باید هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی در این حرفه به  تخصص بالا برسید.

کلاس پرورش زالو

ما می توانیم در پرورش و تکثیر زالو همراه شما باشیمتا به صورت اصولی و صحیح در زمینه شروع به کار فعالیت و همچنین نحوه فروش و بازاریابی این موجود ارزشمند فعالیت مناسبی را آغاز نمایید. 


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *