عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
خرید خاک مخصوص زالو (خاک بستر زالو)

خرید خاک مخصوص زالو (خاک بستر زالو)

خاک بستر زالو مولد

فروش عمده جهت خرید خاک مخصوص زالو (خاک بستر زالو) در عمادلیچکو صورت میپذیرد و خریداران گرامی آموزش نحوه مصرف دریافت خواهند نمود ( مشاوره و رفع اشکالات)

خاک بستر زالو

خرید عمده خاک بستر زالو مولد

جهت خرید عمده خاک بستر مولد میتوانید با ما ارتباط بگیرید همانطور که می دانید خاک بستر نقش مهمی در سلامت و رفع تنش و همچنین بازدهی زالوهای مولد دارد گروه عمادلیچکو خاک بستری مناسب و با ترکیبی استاندارد جهت جفتگیری و کوکون گذاری زالوهای مولد ارائه می نماید.

تصویر زیر نمونه ای از خاک بستر ارائه شده در گروه عمادلیچکو بشمار می رود و در هر میزان که نیاز مشتریان گرامی باشد توان تولید و ارائه را خواهیم داشت بصورت تخصصی کلیه گامهای فعالیت در عرصه تولید و تکثیر زالو را همراه پرورش دهندگان و تکثیر کنندگان گرامی خواهیم بود.

خاک بستر زالو مولد

قیمت خاک بستر زالو (خاک جزیره سازی)

در زیر لینک قیمت روز خاک بستر زالو ارائه شده است چنانچه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره تلفن زیر با ما در واتساپ ارتباط بگیرید و یا بصورت تلفنی تماس داشته باشید.

موبایل و واتساپ مشاور 09172585731

فعالیت تیم تخصصی عمادلیچکو در زمینه آموزش پرورش و تکثیر زالو و همچنین فروش انواع زالو در سایزهای مختلف ،داروی زالو و محصولاتی از قبیل خون استریل جهت تغذیه و خاک بستر زالوی مولد می باشد .


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *