عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
دوره های تخصصی و آموزشی پرورش زالو در تهران

دوره های تخصصی و آموزشی پرورش زالو در تهران

مشاوره خرید و فروش زالوی پیش طبی

همانطور که شما نیز می دانید دوره های تخصصی و آموزشی پرورش زالو در تهران برای بسیاری از افرادی که از سراسر کشور به همین دلیل  به این شهر سفر می کنند برگزار می گردد.

متاسفانه موضوعی که برای بعضی از شرکت کنندگان مهم است دریافت آموزش در شهرهای بزرگ مانند تهران است با این نگرش که آموزش ها تخصصی تر و یا بروزتر خواهد بود.

4

توجه :

اگر بدنبال آموزش غیر حضوری و گام به گام هستید از بسته آموزشی پرورش و تکثیر زالو (ایران زالو) استفاده نمایید.

بسته آموزش پرورش و تکثیر زالو

در بسیاری از شهرهای دور و نزدیک در سراسر کشور کارگاه هایی برای پرورش تخصصی زالو برگزار می‌شود که دارای سطح اعتبار علمی بالایی بوده و افرادی که در این دوره ها حاضر شدند موفقیت قابل توجهی را داشتند.

دوره پرورش زالو در تهران

دوره های پرورش زالوی طبی برای تمامی علاقه مندان مفید بوده و تفاوتی نمی‌کند که شما به عنوان پرورش دهنده  در این کلاس ها شرکت می‌کنید یا به عنوان فروشنده یا شغل‌های خاصی مانند عطاری و…

در دوره های پرورش زالوی طبی بایستی اطلاعات مناسب و مفید ارائه گردد که برای تمامی حرفه های مرتبط با  زالو مفید  و کاربردی باشد.

مثلاً فردی که قصد راه اندازی حرفه زالو درمانی را دارد باید در دوره های پرورش زالوی طبی کلیه نکاتی را که در زمینه نگهداری زالو در مطب یا محل کار است را دریافت کند .

6

در اصل ارائه آموزش ها در دوره های پرورش زالو بیشتر برای افرادی مفید است که قصد نگهداری و همچنین پرورش یا تکثیر زالو را دارند و این افراد به عنوان منشأ و منبع ارائه بار زالو به سطح جامعه به شمار می روند.

دوره های پرورش زالو در فنی حرفه ای

بسیاری از افراد به دنبال دوره های پرورش زالو در فنی حرفه ای و یا سازمانهای مرتبط یا مشابه این ارگانها هستند.

چنانچه در شهر خود سازمان ها و ارگان هایی مانند سازمان فنی حرفه‌ای کشور متولی امر برگزاری دوره های پرورش و تکثیر زالو طبی میباشد در این کلاس ها شرکت کنید اما اگر در محل زندگی شما چنین دوره هایی برگزار نمی شود می توانید از آموزش های تخصصی تیم ما بهره ببرید.

آموزش های کاربردی از ما دارای مزیت های  بسیاری می باشد که به عنوان مثال می‌توان به قیمت مناسب و همچنین اطلاعات کاربردی و پشتیبانی فنی اشاره نمود.

در دوره های حضوری پرورش و تکثیر زالو طبی به عناوین و موضوعات مختلفی منجمله بحث خرید و چیدمان تجهیزات و وسایل فارم پرورش زالو ،  قرنطینه زالو به صورت اصولی و صحیح ،  تغذیه درست زالوها در سایزهای مختلف ،  فروش و بازاریابی زالوها ،  آموزش جفت گیری و پیله گذاری مولد ها ،  نگهداری  کوکون ها و لاروها ، و …  پرداخته می‌شود.

جالب است بدانید که تیم ما در یک اقدام صحیح و مناسب نسبت به کمک و امداد به افرادی که در بحث پرورش و تکثیر زالو طبی دارای مشکلات متعددی هستند شروع به فعالیت کرده است و فرقی نمی‌کند که این افراد آموزش ها را در کجا دریافت کردند ما این  امداد را به صورت کاملا رایگان به این عزیزان ارائه می دهیم تا این افراد نیز به سودآوری مناسب برسند.

تجربه چندین ساله ما کمک می‌کند تا بتوانیم برای گسترش فعالیت خود و همچنین یاری به هموطنان خود در این مورد به بهترین شکل ممکن عمل نموده و رضایت تمامی همکاران و افراد فعال با ما با درصد بالا دریافت شود.

از آنجایی که در این حرفه مانند سایر شغل ها دارای کلاهبرداری های متعددی در زمینه های گوناگون می باشد پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به هر کاری ابتدا با مشاورین ما به صورت تلفنی صحبت کرده و بعد از معین کردن نحوه فعالیت و یا شروع به کار با هر سطح سرمایه ای که دارید بعد از آن قدم های بعدی را بردارید.

زالو موجودی بسیار زیبا و سودآور است به شرط آنکه با این موجود به درستی رفتار شود و تمامی نیازهای آن شناسایی شده و از مرگ و میر و تلفات آن جلوگیری به عمل آید این موجود می‌تواند درآمدزایی مناسبی برای شما داشته باشد در حدی که دیگر نیازی به شغل دوم نداشته باشید شما  به همراه خانواده یا دوست و شریک خود می توانید قدم در این عرصه نهاده  با خیالی آسوده کسب و کاری هلال را شروع کنید.


emadleechco

‫4 نظر

  • ناشناس گفت:

    درود بر شما استاد گرامی
    در برگزاری کلاس های آموزشی کیفیت آموزش مهم است.و در هر جای می شود مهارت و دانش این صنعت رو بدست آورد.به شرایط و امکانتات خیلی خاصی نیار نیست که اصول اولیه رو یاد بگیرید. بطوریکه می تواند با شبیه سازی و با کمترین تجهیزات این شغل رو آموزش داد.

  • تعمیر ... گفت:

    دوره های آموزشیتون رو بیشتر کنید مطالبتون بسیار کاربردیه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *