عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
نکات مهم در مورد صادرات زالو از ایران 2022

نکات مهم در مورد صادرات زالو از ایران 2022

صادرات زالو

آیا از نکات مهم در مورد صادرات زالو از ایران در سال 2022 آگاهی دارید ؟ چگونه از ایران امکان صادرات موجود زنده ارزشمندی مانند زالوی طبی ممکن می گردد.

متاسفانه در طی یک الی دو دهه اخیر امکان صادرات زالوهای پرورشی توسط تکثیرکنندگان و پرورش دهندگان وجود نداشته است و از آنجایی که زالوی طبی نژاد ایرانی (هیرودو مدیسینالیس – هیرودو اورینتالیس) بعنوان برترین زالوهای طبی در دنیا بشمار می روند این امر (صادرات زالو) میتواند کمک بسیار بزرگی به اقتصاد کشور و همچنین افراد بسیار زیاد پرورش دهنده داشته باشد.

زالو مولد

صادرات زالو از ایران نیاز به تولید 5 الی 10 برابر

طبی تجربیات و تحقیقات و پرس وجوهای بعمل آمده از فعالان این حرفه و افرادی که تجربه حداقل 10 ساله در این زمینه دارند با مهیا شدن صادرات زالو از ایران و امکان خروج زالوی پرورشی (که بدست پرورش دهندگان و یا تکثیر کنندگان تولید شده اند) از کشور بازار بسیار وسیعی در زمینه فروش این موجود ارزشمند در سراسر دنیا برای کشورمان ایران به وجود خواهد آمد و تقریباً در بدترین حالت بین 5 الی 10 برابر تقاضا برای زالو نژاد ایرانی نسبت به مصارف این موجود در داخل کشور بیشتر خواهد شد.

صادرات زالو

درامدزایی صادرات زالو از ایران

با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که افراد بسیار زیادی می توانند به عنوان شغل اصلی و یا شغل دوم خود در این حرفه در چهارچوب های مشخص شده توسط ارگان و یا اتحادیه مربوطه فعالیت مناسبی داشته باشند.

متاسفانه تا به امروز هیچ ارگان و یا اتحادیه در این زمینه ، حرفه پرورش و تکثیر زالو را حمایت نکرده و این کسب و کار زیر مجموعه هیچ یکی از موارد گفته شده نیست به همین دلیل نابسامانی و هرج و مرج های بسیار زیادی در این شغل در داخل کشور مشاهده میگردد.

اگر بتوان سازمان و ارگانی مربوط به این حرفه را متولی امر قرارداد که به صورت تخصصی و مشخص در چهارچوب قواعد و قانون های معین شده فعالیت نماید افراد تازه وارد و یا کسانی که در این زمینه دارای تجربه هستند به راحتی با یک حساب سرانگشتی می توانند نسبت به میزان فعالیت و درآمدزایی خود در انتهای سال اقدام نمایند.

صادرات زالوی ایران

وضعیت زالوی ایرانی در داخل کشور

در حال حاضر مصرف زالوی داخل کشور به میزان مشخصی است و رقابت بر سر فروش زالو های صیدی و یا وارداتی و یا پرورشی بسیار زیاد بوده و وجود زالوهای بی کیفیت نیز وضع را بدتر از این می کند با گشایش دروازه های صادرات زالوی نژاد ایرانی ( فقط به صورت پرورش داده شده ) می توان امید به این داشت که حداقل 10 برابر نسبت به حال افراد بیشتری در داخل کشور نسبت به فعالیت در این حرفه بتوانند کسب درآمد مناسبی داشته باشند.

صادرات زالوی ایران

نکته مهم در نتیجه گیری مطلوب صادرات زالو

البته نکات گفته شده در بالا همگی مستلزم مشخص شدن نحوه فعالیت این افراد و قواعد و قوانین های مشخص در این زمینه می باشد به شرطی که زیاد دست و پا گیر نباشد و همه افراد با هر جایگاهی در زمینه سن و سال ، سطح سواد ، جنسیت و…. بتوانند به راحتی کسب درامد خوبی داشته باشند.

فروش زالو در سایزهای مختلف از عمادلیچکو
emadleechco

‫3 نظر

  • فاطمه رمضانپور گفت:

    سلام خیلی ممنون از کیلیپ ها و مطالب مفیدی که میزارید من تمام اون ها رو با دقت میبینم بنده ساکن مشهد هستم خیلی علاقه مندم که پرورش زالو راه اندازی کنم خواهش میکنم من را در دوره های اموزشی تون شرکت بدید و در راه اندازی پرورش زالو کمکم کنید خیلی ممنون

  • فاطمه رمضانپور گفت:

    سلام خیلی ممنون از کیلیپ ها و مطالب مفیدی که میزارید من تمام اون ها رو با دقت میبینم بنده ساکن مشهد هستم خیلی علاقه مندم که پرورش زالو راه اندازی کنم خواهش میکنم من را در دوره های اموزشی تون شرکت بدید و در راه اندازی پرورش زالو کمکم کنید خیلی ممنون و تشکز

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *