عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
پرورش زالو و 3 روش تخصصی برای شناسایی زالوهای طبی و غیر طبی

پرورش زالو و 3 روش تخصصی برای شناسایی زالوهای طبی و غیر طبی

فروش زالو

پرورش زالو و 3 روش تخصصی برای شناسایی زالوهای طبی و غیر طبی در این مقاله آموزشی ارائه شده است که پیشنهاد می کنیم با دقت این مطالب را مطالعه کنید تا در این زمینه بتوانید مانند یک متخصص اظهار نظر نماید.

افراد زیادی که با زالوها سر و کار دارند و به دلایل مختلفی با زالو به طور مستقیم و غیر مستقیم فعالیت خود را انجام می دهند بایستی حتما روش های تخصصی شناسایی زالوهای طبی از غیر طبی را مطلع باشند.

Hirudo wei 3 01 1

پرورش زالو و 3 روش تخصصی

در ادامه ارائه گردیده است

شناسایی زالوهای طبی و غیر طبی برای چه کسانی مفید است؟

در وهله اول افرادی که پرورش دهنده هستند باید زالوهای طبی از غیرطبی را تشخیص داده و به راحتی بتوانند زالوهای طبی را تشخیص دهد.

کسانی که دلال و واسطه هستند نیز بایستی برای خرید و فروش زالوهای طبی اطلاعات اولیه در زمینه شناسایی نوع و نژاد زالوها و همچنین کیفیت این گونه از زالو ها را داشته باشند.

پزشکان و مراکز زالو درمانی نیز حتماً باید از نژاد زالوها و کیفیت آنزیم‌ها و همچنین تاثیرگذاری این موجود ارزشمند اطلاعات کامل و تخصصی داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در امر طبابت و زالو درمانی موفق ظاهر شوند.

جهت دریافت آموزش تخصصی پرورش و تکثیر زالو از لینک زیر اقدام کنید.

افراد عامه و کسانی که خود میخواهند در منزل زالو درمانی انجام دهند باید بدانند که زالوهای طبی و زالو های غیر طبی که به نام زالو های سمی نیز شناخته می شوند چه تفاوتی باهم دارند.
صیادان و کسانی که در زمینه صید زالوهای طبی فعالیت داشته و شغلشان به طور مستقیم و یا غیر مستقیم با این موجود در ارتباط است.

زالوهای طبی و غیر طبی چه تفاوتی دارند؟

یکی از مشخصه های بارز شناسایی زالوهای طبی طرح ظاهری آنها می باشد که بدون هیچ گونه مشکل و خطری میتوان از طرح ظاهری بدن زالوها نسبت به اطمینان از طبی و یا غیر طبی بودن آنها آگاه شد.

زالوهای طبی که اکثرا در سه گونه هیرودومدیسینالیس ، هیرودو اورینتالیس ، هیرودو وربانا دسته بندی می شوند کاربردی ترین و تاثیرگذارترین زالوهای طبی برای انسان و دام به شمار می‌روند.

مشخصات ظاهری این زالوها در تصویر زیر به درستی به نمایش گذاشته شده است و شما با دقت در طرح های شکمی این گونه زالوها می توانید متوجه نژاد و همچنین طبی و یا غیر طبی بودن آنها شوید.

image 3

زالوهایی که طرح بدنی و ظاهری متفاوت نسبت به این گونه از زالوها دارند جزع زالوهای بی تاثیر و یا حتی سمی می باشند و از آنجایی که زالوهای متفرقه بسیار زیادند نمی‌توان شاخصه بارزی را برای شناسایی آن ها ارائه داد.

2

پس بهترین راهکار برای تفاوت و تعیین یک زالو از طبی و یا غیر طبی بودن آن طرح ظاهری بدن آنها می باشد.
روش بعدی در مورد اطلاع از نوع زالوها این است که چند نمونه از آنها را به افراد متخصص نشان داده و از این بابت مطمئن شویم.
زیستگاه این زالوها نیز در طبیعت مشخص می باشد و زالوهای طبی در طبیعت در برکه ها و آبگیرها و اماکنی مانند موارد گفته شده زندگی می کنند که بومیان همان منطقه بهتر آن زالوها را میشناسند.

00

نتیجه گیری…

همانطور که شما نیز می دانید ارزش زالوی طبی در آنزیم های موجود در بزاق این موجود می باشد که ارزش فوق‌العاده‌ای را به آن داده است و از زالوهایی که طبی نیستند دارای آنزیم های بی کیفیت و یا حتی آنزیم های سمی و خطرناک برای سایر موجودات و انسان می باشند.
پس با دقت نسبت به خرید و یا حتی صید کردن زالوها در طبیعت اقدام کنید و از هر زالویی برای زالو درمانی استفاده نکنید.
جهت تهیه و خرید زالو های طبی با کیفیت می توانید همه روزه از طریق سایت ما اقدام نمایید و این موجود ارزشمند را از ما خرید کنید و یا همچنین می توانید با شماره گیری مستقیم با ما در ارتباط باشید.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *