عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
چرا کوکون زالو را در محیط تاریک قرار می دهیم ؟

چرا کوکون زالو را در محیط تاریک قرار می دهیم ؟

35 1

آیا میدانید که چرا کوکون زالو را در محیط تاریک قرار می دهیم ؟ به نظر شما چه دلیلی دارد که بایستی حتما پیله زالوها را در محیطی تاریک نگهداری کرد.
نگهداری زالو در سنین مختلف مستلزم رعایت قواعد مربوط به نحوه نگهداری زالوها در آن سن و سایز می باشد که نگهداری پیله ها نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند.

52


چند دلیل اصلی برای این که بایستی پیله ها را در محیط تاریک و در شرایط خاص نگهداری کرد وجود دارد که سعی می کنیم در این مقاله بدان ها بپردازیم.
بعضی از دوستان در زمینه دلیل نگهداری کوکون زالو ها در محیط تاریک برداشتی اشتباه داشته و به همین دلیل و با توجه به تصورات خود مسیر را اشتباه پیموده و باعث تلفات و یا از بین رفتن پیله ها و لارو زالو ها می شوند.

تلف شدن لاروها بعد از تولد 3

از مهمترین عواملی که در مورد چرا کوکون زالو را در محیط تاریک قرار می دهیم موارد زیر می باشد:

مورد اول که می‌توان به آن اشاره کرد ایجاد کردن محیطی آرام و امن و به دور از هر گونه استرس می باشد که بایستی پیله ها در چنین محیطی نگهداری شوند.
مورد دوم که از اهمیت بیشتری برخوردار است رعایت محیطی تاریک برای رشد لارو ها می باشد.
همانطور که شما نیز می دانید زالو در هر سن و هر سایزی از نور گریزان بوده و نور باعث جنب و جوش بیشتر و وجود استرس بالاتر در این موجود می شود و نور بیشتر باعث افزایش فعالیت بچه زالوها و همچنین مصرف بیشتر آلبومین داخل پیله ها می شود.

30 1


در بعضی از موارد نیز شاهد همخواری لاروها بوده و مصرف بیشتر آلبومین باعث تولد زودهنگام و نارس لاروها می شود.
عامل بعدی که می توان به آن اشاره کرد ایجاد محیطی نمناک با رطوبت مناسب ، آرام و همچنین امن به دور از وجود حشرات و عوامل مزاحم دیگر می باشد.

23

شما با رعایت این پارامترهای ساده می‌توانید مهمترین اصل نگهداری پیله ها را رعایت کرده تا بتوانید به پیله ها و همچنین لاروهای سالم برسید.
شاید مواردی غیر از عوامل ذکر شده در بالا وجود داشته باشد که دلیل این موضوع را که چرا کوکون زالو را در محیط تاریک قرار می دهیم ثابت کند اما از اصلی ترین موارد می ‌توان به موردهای بالا اشاره نمود.

فروش زالو در سایزهای مختلف از لارو تا مولد

جهت تهیه زالو در سایزهای مختلف و همچنین دریافت مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با ما ارتباط بگیرید.

فروش زالو در سایزهای مختلف از عمادلیچکو

emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *