عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟3 دیدگاه

چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟3 دیدگاه

خرید زالو

چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟3 دیدگاه را در این صفحه مطالعه کنید و مواردی که در موفقیت و یا عدم موفقیت حرفه پرورش زالو وجود دارد را ببینید.

چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟

چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟ موفقیت یا عدم موفقیت در هر کاری به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به فرد عامل باز می‌گردد و در حرفه پرورش زالو نیز به فرد پرورش دهنده زالو مربوط می‌شود.
دوستان زیادی از ما می پرسند که چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم و راز موفقیت در این حرفه چیست؟

چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟
چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟


به این سوال می توان از دو دیدگاه پاسخ داد:
دیدگاه اول که به صورت فنی می باشد مربوط به رسیدگی های فنی از قبیل کنترل منظم دما و رطوبت ، تعویض به موقع آب ، رعایت بهداشت و سایر موارد می باشد.
دیدگاه دوم در زمینه نحوه مدیریت صحیح ، برنامه ریزی و آینده نگری و همچنین داشتن صبر و حوصله در حرفه پرورش و تکثیر زالو طبی میباشد.

56


اگر بخواهیم به صورت اصولی و صحیح سوال این گونه از دوستان را پاسخ دهیم بایستی چنین گفت:
در زمینه موفقیت در کار پرورش زالو باید به هر دو دیدگاه توجه ویژه و خاصی را مبذول داشت و کوتاهی و ضعف در هر کدام از این گزینه ‌ها می‌تواند باعث موفقیت و یا عدم موفقیت و ضرر و زیان ۱۰۰% در این کار شود.


اگر شما می‌خواهید در پرورش زالو موفق شوید پیشنهاد می کنیم تا در ابتدای امر اطلاعات تئوری و آموزش‌های تخصصی لازم را کسب نمایید و بعد از آن که در این زمینه اطلاعات مناسب و فنی را به دست آوردید در زمینه بحث زمانبندی خرید و فروش و همچنین مدیریت صحیح فارم پرورش و تکثیر زالو طبی اقدامات لازم را انجام دهید.

44


البته بخشی ازدیدگاه دوم که مربوط به مدیریت اصولی می باشد در بعضی از افراد درصدهای متغیری را شامل می‌شود و نمی‌توان از هر فردی توقع موفقیت بالا در این حرفه را داشت چرا که هر کس در زمینه های مختلف دارای توانایی ها و استعدادهای متنوعی می باشد.
لیکن شما می‌توانید با مدیریت صحیح و کسب آموزش های لازم به موفقیت با درصد بالا بیاندیشید البته ناگفته نماند که مشورت نمودن با افراد متخصص و با تجربه نیز بی‌تأثیر نبوده و کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

65
چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم؟


در انتهای این مقاله که در زمینه بحث ” چکار کنیم که در کار پرورش زالو موفق شویم “ بود خاطرنشان می شویم که جهت کسب مشاوره های رایگان می توانید با ما تماس بگیرید تا به صورت اصولی در این زمینه قدم های موفقیت را بردارید.

مقالات بیشتر …



emadleechco

‫4 نظر

  • مجید گفت:

    سلام.
    من مقاله رو خوندم خوب بود ممنون
    بازم از این مطالب بگذارید

  • س خضری گفت:

    درود بر اقای مهندس عماد آبادی گرامی
    بسیار سپاس گذارم بابت مطالب خیلی… مفید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *