عمادلیچکو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محصولات عمادلیچکو
دوره پرورش زالو طبی در کشور بهمراه تضمین در موفقیت شما

دوره پرورش زالو طبی در کشور بهمراه تضمین در موفقیت شما

97 جهاد 3

دوره پرورش زالوی طبی در کشور با روش های نوین و آموزش های تخصصی به صورت کاملاً عملی و با کیفیت در گروه عمادلیچکو ارائه می گردد شما تا به امروز چه اطلاعاتی را در اینباره (دوره پرورش زالو طبی) به روشهای مختلف کسب نموده اید؟

9802 1
کارگاه پرورش زالو

بعضی از افراد اعتقادی به آموزش تخصصی نداشته و خود دست به کار می شوند! نظر شما چیست؟

آیا با توجه به شناختی که از این حرفه و موجود زالو دارید میتوان با مطالعه کردن و تحقیق های جسته و گریخته وارد این کسب و کار شد؟
دوره پرورش زالو طبی در کشور توسط شرکتها، ارگانها، افراد و … با سطح کیفیتهای متنوع و آموزشها با قیمتهای مختلف ارائه می گردد.
از طریق لینک زیر می توانید بی چون و چرا در یک دوره پرورش زالوی طبی با کیفیت عالی و تضمینی شرکت نمایید.

مشاوره رایگان پرورش زالو

ثبت نام در دوره آموزش پرورش زالو

براحتی با ثبت نام در دوره های آموزش پرورش زالو میتوانید موارد و نکات مهم فعالیت در این حرفه را یاد بگیرید اما قبل از ثبت نام تحقیق کنید تا بتوانید بهترین دوره ها را شرکت نمایید.

توجه:
اگر فقط در یک دوره آموزشی شرکت نمایید ( در هر دوره آموزشی پرورش زالو و در هر شهری ) و بعد از آن گواهینامه و یا … دریافت کنید شما نمی توانید با اطمینان خاطر وارد پرورش یا تکثیر زالو شوید به زبانی دیگر ریسک این روش بسیار بالاست!

خصوصی فروردین 98 1

+ آیا با شرکت در دوره پرورش زالو، خودم میتوانم درآمدی مناسب داشته باشم؟

بله. در دوره اول ما همراه شما هستیم تا با این کار بطور کامل آشنا شوید و ریسک ضرر و زیان نزدیک به صفر شود.

+ من در شمال کشور چگونه میتوانم از دوره های شما استفاده کنم؟

براحتی می توانید در هر کجای کشور که باشید از آموزشهای ما استفاده کنید پیشنهاد می کنیم در این زمینه تماس بگیرید تا با توجه به شرایط شما توضیحات مناسب ارائه گردد.

+ هزینه دوره ها چقدر است و چه زمانی برگزار می شود؟

هزینه ها با توجه به زمان و فصول مختلف سال ممکن است متفاوت باشد اما در حال حاظر ما با اطمینان خاطر اعلام می کنیم که بهترین کیفیت آموزش را با قیمتی مناسب ارائه می نماییم . هر ماه دوره ها برگزار می گردند تماس بگیرید.

فیلم آموزش پرورش زالو

برای فراگیری هر کسب و کاری روشهای مختلفی وجود دارد که یکی از موثرترین روشها مشاهده فیلمها و ویدئوهای آموزشی ، تخصصی و مشاوره ای در آن زمینه می باشد.
در زیر چند نمونه از ویدئوهایی که برای شما مفید است ارائه شده است:

آموزش پرورش زالو درمانی

زالوهای درمانی در بین مردم روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل در چندین سال اخیر شغل پرورش و تکثیر زالوی طبی رونق فراوانی گرفته است.
درطبیعت و مکانهایی مانند آبگیرها ، تالابها ، برکه ها و … زالوها بصورت طبیعی نیز یافت میشوند و در مناطق شمالی کشور که محیطی مناسب برای زاد و ولد و تکثیر زالوها بصورت طبیعی می باشد میتوانید زالوها را بسیار راحت تر  پیدا کنید.

همین امر باعث شده تا افرادی بعنوان صیاد زالو از فروش این موجود ارزشمند بهره مند شوند اما متاسفانه افزایش بی رویه صید زالوهای طبی باعث شده تا تراکم جمعیتی این موجود با خطر جدی مواجه گردد.
بهترین راهکار برای جلوگیری از صید بی رویه زالوهای طبی ، پرورش آن بصورت مصنوعی در محیهایی که با نام فارم پرورش زالو شناخته می شود.

شما میتوانید براحتی و با دریافت یک روز آموزش تخصصی و کامل، فارم پرورش زالوی طبی خود را داشته باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

ثبت نام در کارگاه آموزش پرورش زالو

97 جهاد 5

راه اندازی فارم پرورش زالو چگونه است؟

توضیح در مورد موضوع راه اندازی فارم پرورش زالو نیاز به زمان بسیار بیشتری داشته و پیشنهاد می کنیم مقالاتی که در زیر آورده شده است را در این باره ببینید:

رسیدگی های ۲۴ ساعته مزرعه پرورش و تکثیر زالو + ویدیو آموزشی از فارم
نکات ساده اما مهم برای تهیه تجهیزات پرورش زالو که باید به آنها توجه داشت

هر موضوعی در حیطه پرورش و تکثیر زالو را که فکر آن را بکنید در آموزشها با زبانی ساده ارائه می شود در حال حاظر افرادی که در دوره های قبل با ما همراه شده اند به عنوان یک تیم در سراسر کشور با ما همکاری می نمایند و ما همیشه همراه آنها هستیم از صفر تا صد پرورش و یا تکثیر زالو ، تا بتوانند با اطمینانی خاطر به سودی معقول برسند.

زمان را از دست ندهید و از فرصت مناسبی که برایتان بوجود امده بهره مند شوید… همانطور که در پاراگرافهای بالا بدان اشاره کردیم حتما ابتدا تحقیق کنید و بعد اقدام نمایید…

مشاوره رایگان برای افرادی که قصد شروع به کار دارند در واتساپ ارائه می گردد البته می توانید بصورت تلفنی نیز با ما ارتباط بگیرید و هر گونه سوال و اشکال در این کسب و کار دارید از ما بپرسید.


emadleechco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *